پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیبا موتور

از ارائه خدمات فروش و پس از فروش سیبا موتور رضایت داریم

مدیرعامل پرسی ایران گاز گفت: خدمات پس از فروش سیبا موتور منطبق با استاندارها و از کیفیت بالایی برخوردار است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حميدرضا حدادي مدیرعامل پرسی ایران گاز در حاشیه مراسم کلید سپاری ۵ دستگاه کشنده FAW درخصوص نحوه همکاری دو مجموعه سیبا موتور و پرسی ایران گاز گفت: قصه همکاری […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

مدیرعامل پرسی ایران گاز گفت: خدمات پس از فروش سیبا موتور منطبق با استاندارها و از کیفیت بالایی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حميدرضا حدادي مدیرعامل پرسی ایران گاز در حاشیه مراسم کلید سپاری ۵ دستگاه کشنده FAW درخصوص نحوه همکاری دو مجموعه سیبا موتور و پرسی ایران گاز گفت: قصه همکاری شرکت پرسیران با سیبا موتور در سال 93با خرید تعدادی دستگاه کشنده آغاز شد.

وی با تاکید بر آنکه کشنده های سیبا موتور از کیفیت لازم برخوردار و مورد تایید استانداردهای پلیس راهور ناجا و نیز شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی است، تصریح کرد: بعد از وقفه ای، سال 99مجدد برای خرید تعدادی دستگاه کشنده FAW اقدام کردیم و در صورت انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه میان پرسی ایران گاز، صندوق کارآفرینی امید و سیبا موتور تا پایان سال 1400، خرید تعدادی دستگاه کشنده سنگین دیگر را در دستور کار کار قرار داده ایم.

مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و به موقع سیبا موتور نکته دیگری بود که حدادی بدان اشاره و بیان داشت: از سال 93 تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر نارضایتی از خدمات پس از فروش سیبا موتور به بنده نرسیده است و همیشه از کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه رضایت داشتیم.

مدیرعامل پرسی ایران گاز خاطرنشان کرد: قرار است یک گروه امدادی نیز برای ارائه خدمات بهتر در جاده ها راه اندازی شود که بطور حتم نقشی مهم در بالا بردن کیفیت خدمات پس از فروش سیبا موتور ایفا خواهد کرد.

گفتنی است؛ مراسم کلید سپاری ۵ دستگاه کشنده FAW با حضور مدیر عامل گروه بهمن و نیز مدیر عامل سیبا موتور و اعضای هیات مدیره پرسی ایران گاز برگزار شد.

انتهای پیام

کشنده های سیبا موتور به بزرگترین شرکت توزیع کننده گاز مایع کشور کلید سپاری شد

شرکت های خودروساز گروه بهمن برترین رتبه های خدمات فروش را به خود اختصاص دادند

مدیران خودرو در صدر ارزیابی کیفی خدمات فروش

شرکت های گروه بهمن در جایگاه اول خدمات فروش و پس از فروش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی