پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باقری قائم مقام سایپا

آغاز طرح جدید پیش فروش بدون قرعه کشی محصولات سایپا

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش از آغاز طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا بدون محدودیت‌های قبلی و همچنین بدون قرعه کشی از ساعت ۱۰ امروز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش اظهار کرد: در یک مقطع زمانی به دلیل کاهش نقش واسطه‌ها […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش از آغاز طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا بدون محدودیت‌های قبلی و همچنین بدون قرعه کشی از ساعت ۱۰ امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش اظهار کرد: در یک مقطع زمانی به دلیل کاهش نقش واسطه‌ها محدودیت‌هایی در فروش محصولات سایپا اعمال شد از جمله اینکه کسی که در چهار سال گذشته از دو خودروساز سایپا و ایرانخودرو اقدام به خرید کرده بود نمی‌توانست ثبت نام کند همچنین سند خودرو به مدت یک سال در رهن بود.

وی افزود: از دیگر محددیت‌ها این بود که افراد زیر 18 سال نمی‌توانستند برای خرید خودرو ثبت نام کنند همچنین برای فروش، قرعه کشی به عمل می‌آمد که در طرح پیش فروش همه این محدودیت‌ها یک جا حذف شدند.

وی گفت: برای نخستین بار شرایط فروش بدون محدودیت اعمال شده و از ساعت 10 صبح امروز علاقمندان به 5 محصول کوئیک اس، کوئیک آر، کوئیک دنده ای، ساینای اس و سایپا 151 می‌توانند به سایت گروه سایپا مراجعه کنند.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش گفت: علاقمندانی که ضمن مراجعه به سایت وجه مورد نظر را واریزکنند موعد تحویل خودروشان در این دوره از دی ماه 1400 تا تیر ماه 1401 خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات تامین قطعه برای خودرو‌ها برطرف شده است تاکید کرد: بر همین مبنا در حال حاضر انجام تعهدات سایپا با سرعت مناسبی در حال انجام است و به 70 درصد رسیده است حتی در برخی مدل‌های خودرو از تعهدات خود جلوتر هستیم.

انتهای پیام/

شرایط فروش کوییک S و ساینا S سایپا

پيام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به‌مناسبت روز خبرنگار

آغاز واکسیناسیون کارگران صنایع خودرو و قطعه سازی کشور با مدیریت سایپا

آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان صنعت خودرو از گروه سایپا

ضرورت افزایش همکاری مشترک سایپا با نیروی دریایی ارتش

شاهین از زبان شاهین‌ سوارها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی