پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محدودیت تردد شبانه

پلیس خواستار تغییر ساعت منع تردد شبانه در پایتخت شد

به گفته رئیس پلیس تهران یکی از درخواستهای ما، حداقل تغییر ساعت تردد شبانه در دهه اول محرم از ساعت 22 به 23 است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران درباره تغییر ساعت یا حذف ممنوعیت تردد شبانه در شبهای محرم، اظهار کرد: یکی از درخواستهای ما، حداقل تغییر […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

به گفته رئیس پلیس تهران یکی از درخواستهای ما، حداقل تغییر ساعت تردد شبانه در دهه اول محرم از ساعت 22 به 23 است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران درباره تغییر ساعت یا حذف ممنوعیت تردد شبانه در شبهای محرم، اظهار کرد: یکی از درخواستهای ما، حداقل تغییر ساعت تردد شبانه در دهه اول محرم از ساعت 22 به 23 است و این درخواست را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه دادیم و امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در این رابطه تصمیم‌گیری کنند.

رئیس پلیس تهران افزود: بنابر گزارشات واصله در سطح تهران، حدود پنج هزار هیئت، تکایا، مساجد و دسته‌جات به اقامه عزا می‌پردازند و طبیعتاً پلیس در دهه اول محرم، تدارک ویژه‌ای برای برقراری امنیت دیده است.

وی تصریح کرد: از پیش از شروع مراسمات تا پایان آنها مخصوصاً در روزهای تاسوعا و عاشورا، برنامه‌های ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم این مراسمات با شکوه و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شود البته انصافاً سال گذشته پروتکلهای بهداشتی به خوبی اجرا شد.

انتهای پیام/

تداوم ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای وضعیت نارنجی

تداوم محدودیت تردد شبانه و بین شهری

جریمه 5 هزار خودرو طی 2 روز نخست اجرای منع تردد شبانه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی