پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هارلی دیویدسون 2

کروزرساز محبوب از موتورسیکلت برقی خود رونمایی کرد

کمپانی هارلی دیویدسون به تازگی از یک موتورسیکلت برقی شهری با نام Serial 1 رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سال 2021 برای هارلی دیویدسون سال مهمی است. چراکه شرکت برای اولین بار موتورسیکلتی را در کلاس ادونچر و به اسم Pan America معرفی کرد. بعد از موفقیت پان آمریکا، شرکت یک پروژه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

کمپانی هارلی دیویدسون به تازگی از یک موتورسیکلت برقی شهری با نام Serial 1 رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سال 2021 برای هارلی دیویدسون سال مهمی است. چراکه شرکت برای اولین بار موتورسیکلتی را در کلاس ادونچر و به اسم Pan America معرفی کرد. بعد از موفقیت پان آمریکا، شرکت یک پروژه جدید دیگر هم در سر دارد و آن هم عرضه موتورسیکلت‌های برقی شهری با نام Serial 1 است.

این موتورسیکلت برقی یا بهتر بگوییم دوچرخه برقی ابتدا در واپسین ماه‌های سال گذشته میلادی در قالب یک کانسپت معرفی شد. محصولی که به طور واضح از اولین موتورسیکلت تاریخ شرکت هارلی در سال 1903 الهام گرفته شده بود. اکنون هارلی تیراژ بسیاری محدودی از e-Bike خود را با باتری‌های یون لیتیومی و فریم آلومینیومی هیدروفرم شده، معرفی کرده است.

هارلی دیویدسون

این دوچرخه برقی از زنجیر انتقال نیروی Gates بهره می‌برد. بلوک پیشرانه برقی آن نیز از برند Brose است. البته شرکت می‌گوید در برخی از تریم‌ها قدرت بالاتری را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. روی تمام نسخه‌های Serial 1 چراغ تمام LED به چشم می‌خورد. به طرزی جالب در این دوچرخه چهار حالت رانندگی اکو، اسپرت، تورینگ و بوست برای عملکرد بالاتر هم تعبیه شده است.

در نسخه MOSH/CTY هارلی تیپ پایه را معرفی می‌کند که در آن سیستم حرکتی ابداعی Enviolo Automatiq برای تغییر سرعت دیده نمی‌شود. این سیستم به صورت استاندارد روی تیپ Rush نصب خواهد شد. به لطف خروجی 250 واتی می‌توان با این دوچرخه به سرعت نهایی 32 کیلومتر برساعت دست پیدا کرد.

هارلی دیویدسون 4

حداکثر برد پیمایشی هر دو تیپ در صورت استفاده از باتری‌های 529 وات ساعتی یون لیتیومی معادل 168 کیلومتر است. برای شارژ کردن این باتری‌ها به چهار ساعت و 45 دقیقه زمان نیاز است.

هارلی دیویدسون قیمت پایه این دوچرخه برقی را 3 هزار و 799 دلار اعلام کرده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

کروزر مونیخی در تعقیب هارلی دیویدسون آمریکایی!

آشنایی با برترین موتورسازان جهان

موتور های جدید هارلی بزودی از راه می رسند/ از موتور برقی تا موتور های حجیم

بررسی فنی موتورسیکلت رگال رپتور دیتونا 250 / هارلی سواری با بودجه محدود!

موتور سیکلت الکتریکی هارلی دیویدسون 5 سال دیگر از راه می رسد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی