پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیون

آیا می دانید پارکینگ کامیون های فرسوده کدام کشور است؟

به گفته دبیر کانون سراسری کامیون‌ داران کشور،  کشور در زمان حاضر به پارکینگ کامیون‌های فرسوده تبدیل شده و به همین دلیل ضرورت نوسازی برای همگان روشن شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمد کریمی، دبیر کانون سراسری کامیون‌داران کشور با اشاره به دلالی بخش دولتی و خصوصی در واردات کامیون‌،‌ اظهار کرد: […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

به گفته دبیر کانون سراسری کامیون‌ داران کشور،  کشور در زمان حاضر به پارکینگ کامیون‌های فرسوده تبدیل شده و به همین دلیل ضرورت نوسازی برای همگان روشن شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمد کریمی، دبیر کانون سراسری کامیون‌داران کشور با اشاره به دلالی بخش دولتی و خصوصی در واردات کامیون‌،‌ اظهار کرد: اوایل شروع طرح نوسازی،‌عده‌ای کامیون‌های فرسوده را از بازار جمع کردند،‌ گروهی سرمایه‌دار کامیون‌های فرسوده را تحویل می‌دهند. کامیون نو وارد می‌کنند و بازار را در اختیار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: اینها کامیون را با قیمت پنج تا شش میلیارد تومان در نمایشگاه می‌گذارند، در حالی که قیمت تمام شده کامیون‌ها سه میلیارد تومان بیشتر نیست.

وی با تاکید بر این‌که قانون بسیار خوبی برای نوسازی کامیون‌های فرسوده کشور داریم، افزود: باید جلوی دلال‌بازی در این بازار را گرفت؛ کشور در زمان حاضر به پارکینگ کامیون‌های فرسوده تبدیل شده و به همین دلیل ضرورت نوسازی برای همگان روشن شده است.

دبیر کانون سراسری کامیون‌داران کشور گفت: این‌که شرکت‌های داخلی کار دلالی را انجام می‌دهند،حتی بعضا زحمت مونتاژ را نمی‌کشند و کامیون را آماده وارد می‌کنند قطعا نمی‌توانند نیاز داخلی را تامین کنند.

کریمی اشاره کرد: از سوی دیگر به فرض این‌که بتوانند، تعداد ناوگان فرسوده سنگین کشور آنقدر زیاد است که باید علاوه بر واردات ناوگان کامیون اروپایی سه سال ساخت، شرکت‌های خودروسازی نیز واردات کامیون را انجام دهند و این هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

انتقاد از ابطال قانون «تعیین سن فرسودگی خودروها»

عدم توجه جلو، بزرگترین عامل تصادفات در جاده ها

وجود 3 هزار اتوبوس فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی

تاکسیرانی به دنبال مجزا کردن پروانه بهره برداری از پروانه تاکسی

مراکز اسقاط با 5 درصد ظرفیت کار می کنند / هیچ ارگانی خودرو اسقاط نمی کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی