پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلیس راهور-متوقف کردن خودرو

حرکت با دنده عقب ممنوع!

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: حرکت با دنده عقب ممنوع است و نمره منفی و ۱۵۰ هزار تومان جریمه برای رانندگان متخلف لحاظ می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه 150 هزار تومان جریمه برای رانندگانی که دنده عقب می‌گیرند […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: حرکت با دنده عقب ممنوع است و نمره منفی و ۱۵۰ هزار تومان جریمه برای رانندگان متخلف لحاظ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه 150 هزار تومان جریمه برای رانندگانی که دنده عقب می‌گیرند اعمال می‌شود اظهار کرد: رانندگانی که به معابر آشنایی کافی نداشته و از ورودی‌ها معمولا رد شده و قصد اصلاح مسیر خود را دارند بدترین حالت و خطرناکترین راه را برای اصلاح مسیر و بازگشت انتخاب کرده و به جای اینکه از دوربرگردان و معابر بعدی و اصلی و جایگزین بازگشته و اصلاح مسیر داشته باشند دنده عقب را انتخاب می کنند که خطرناکترین روش برای اصلاح مسیر بوده که باعث بروز حوادث ناگوار و تصادفات شدید می‌شود.

سرهنگ رازقی تصریح کرد: برابر ماده 155 آیین نامه حرکت با دنده عقب ممنوع بوده و 150 هزار تومان جریمه این تخلف است؛ همچنین برای وسایل نقلیه عمومی 7 نمره منفی و برای وسایل نقلیه شخصی 5 نمره منفی برای راننده متخلف لحاظ می‌شود.

وی به رانندگان توصیه کرد: قبل از حرکت مسیر خود را به درستی انتخاب کرده و به تابلوهای تعیین مسیر با دقت توجه کنند.

انتهای پیام/

آیا سربازان وظیفه صلاحیت صدور قبض جریمه را دارند؟

کدام جریمه‌ های رانندگی مشمول بخشش می شود؟

جرایم مشمول 2 برابری راهنمایی و رانندگی از امروز بخشیده می شود

طرح برخورد پلیس با پلاک مخدوشی ها در تهران

تایرسازان فعلا جایز به افزایش 30 درصدی قیمت محصولات خود هستند

پارک کردن در پیاده روها مشمول جریمه 40 هزار تومانی خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی