پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مقیمی

اتمام واکسیناسیون کارکنان سایت مرکزی ایران‌ خودرو / ادامه اجرای طرح در شرکت‌های تابعه و قطعه‌سازان

با اتمام واکسیناسیون کارکنان ایران‌خودرو، اجرای طرح در شرکت‌های زیرمجموعه این گروه صنعتی و قطعه‌سازان همچنان با جدیت ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در آخرین روز تزریق واکسن به کارکنان سایت مرکزی، در محل اجرای طرح حاضر شد و ضمن دریافت واکسن همراه با آخرین گروه، در جریان […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

با اتمام واکسیناسیون کارکنان ایران‌خودرو، اجرای طرح در شرکت‌های زیرمجموعه این گروه صنعتی و قطعه‌سازان همچنان با جدیت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در آخرین روز تزریق واکسن به کارکنان سایت مرکزی، در محل اجرای طرح حاضر شد و ضمن دریافت واکسن همراه با آخرین گروه، در جریان ادامه اجرای طرح در شرکت‌های تابعه و قطعه سازان قرار گرفت.

مقیمی: جهش در تامین و تولید ایران خودرو محقق می‌شود

فرشاد مقیمی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات همکاران گروه صنعتی ایران خودرو و مساعدت وزارت بهداشت در ایجاد امکان واکسیناسیون کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو گفت: از هفته گذشته بالغ بر ۲۵ هزار نفر از کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو واکسینه شده‌اند و با توافقات صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت و ظرفیت‌سازی‌های انجام شده، این روند با سرعت بیشتری در شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو و زنجیره تامین قطعه‌سازی کشور دنبال می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد، ظرف مدت یک‌ماه تمامی شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو و شبکه تامین، دوز اول واکسن را دریافت کنند که این امر در افزایش ایمنی جمعی و پیشگیری از ابتلای همکاران و خانواده‌های آنها تاثیرگذارخواهد بود.

مقیمی با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون و تاثیر آن در روند فزاینده تولید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو گفت: قطعا گسترش واکسیناسیون باعث افزایش حضور همکارانمان در محل کار و ایجاد فضای کاری امن و پیشگیری از فراگیری این ویروس در سطح سازمان، گروه صنعتی ایران خودرو و جامعه شده و ضامن تحقق برنامه‌های سال ۱۴۰۰ و شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها خواهد بود و همچنان که تاکنون با همت تمامی همکارانمان در گروه صنعتی ایران خودرو، آهنگ تولید شیب افزایشی داشته، با ادامه روند واکسیناسیون و توسعه این طرح در زنجیره تامین و قطعه سازان، شاهد جهش بسیار خوب تولید و تامین در نیمه دوم سال خواهیم بود.

انتهای پیام/

عرضه سه محصول در هجدهمین فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو/ پخش زنده مراسم قرعه‌کشی

افزایش تعداد تولید ایران‌خودرو در سه ماهه نخست امسال/ رشد ۱۷ درصدی آمار خودروهای تحویلی

توسعه فروشگاه‌های مجاز قطعات یدکی ایران‌ خودرو ادامه دارد

افزایش بهره‌ وری خودرو و کاهش مصرف سوخت با گیربکس‌ های دوکلاچه

ارایه تسهیلات ویژه ایران‌ خودرو به بازنشستگان کلید خورد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی