پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتور تیونینگ پژو 206

تعویض ارکان خودرو بدون اخذ مجوز پلیس ممنوع!

سرهنگ «فضل‌الله شیری» از ممنوعیت تعویض ارکان خودرو بدون اخذ مجوز شماره‌گذاری پلیس راهور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ارکان خودرو شامل اطاق، موتور، شاسی و رنگ می شود و مالکان وسایل نقلیه برابر مفاد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی و ماده ۳۰ قانون […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

سرهنگ «فضل‌الله شیری» از ممنوعیت تعویض ارکان خودرو بدون اخذ مجوز شماره‌گذاری پلیس راهور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ارکان خودرو شامل اطاق، موتور، شاسی و رنگ می شود و مالکان وسایل نقلیه برابر مفاد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی و ماده ۳۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورت نیاز به تعویض ارکان باید مجوز لازم را پلیس راهور کسب کنند.

وی ادامه داد: در صورت موافقت پلیس راهور با تعویض رکن، مالک باید قطعه تعویض شده را نو و با فاکتور معتبر از نمایندگی مجاز جایگزین کند.

رییس پلیس راهنمائی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از تعویض ارکان خودرو مجددا توسط کارشناسان راهور مورد بازدید قرار گرفته و اسناد خودرو از جمله شناسنامه مالکیت و کارت خودرو تعویض می شود.

سرهنگ شیری یادآوری کرد: در صورت جایگزین کردن قطعه مستعمل و کارکرده که فاقد فاکتور معتبر از نمایندگی های مجاز هستند پلیس راهور از ارائه خدمات به آنها برابر مقررات خودداری می کند.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

مدارک مورد نیاز برای تغییر رنگ خودرو

مراکز تعویض پلاک فقط تاسوعا و‌ عاشورا تعطیل هستند/ جزییات محدودیت تردد در تعطیلی ۵ روزه کشور

عجیب ترین ماشین پلیس های جهان!/ با گران ترین و خاص ترین خودروهای پلیس آشنا شوید

جاده چالوس تا ۲۰ شهریور در برخی روزها مسدود می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی