پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حال و روز قیمت ها در بازار چینی های مقیم ایران!/ جک S5 اتوماتیک مدل 1400 ناقابل 725 میلیون تومان

طوفان افزایش قیمت طی سالهای گذشته، گرد و خاک قابل توجهی به پا کرده حالا خودروهای چینی قله های گرانی را یکی پس از دیگری فتح می کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این روزها ساز گرانی خودرو حسابی کوک است و طی سال های اخیر قیمت این مرکب چهارچرخ بدون اغراق به طرز […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

طوفان افزایش قیمت طی سالهای گذشته، گرد و خاک قابل توجهی به پا کرده حالا خودروهای چینی قله های گرانی را یکی پس از دیگری فتح می کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این روزها ساز گرانی خودرو حسابی کوک است و طی سال های اخیر قیمت این مرکب چهارچرخ بدون اغراق به طرز سر سام آوری اوج گرفته است.

لازم به ذکر است که این طوفان گرانی تمام گروه ها را هم فراگرفته چه تولیدات داخلی، نمونه های وارداتی یا حتی خودروهای مونتاژی چینی موجود در بازار، همگی رشد قیمت داشته اند.

بازار خودرو کشور به علت محدودیت ها، به نوعی از تنوع و شادابی خاصی برخوردار نبوده لذا ورود خودروهای چینی به بازار با توجه به برخورداری از امکانات و ظاهری نسبتا به روز توانسته اند جایگاه مناسبی در بازار خودرو کشور برای خود پیدا کنند اگرچه برخی از محصولات چشم بادامی ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار نیستند و تنها به علت وجود امکانات بیشتر توانسته اند در بازار دوام بیاورند.

بررسی روند قیمت ها در بازار خودروهای چینی از سال ۹۷ تاکنون حاکی از افزایش ۶ برابری قیمت ها در این بازار است؛ در سال ۹۷ قیمت خودرو برلیانس H۲۳۰ دنده ای تنها ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است اما امروز این خودرو به قیمت ۲۴۵ تا ۲۶۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود و خودرو برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک نیز در حالی امروز در دامنه قیمتی ۴۱۵ تا ۴۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود که قیمت این خودرو در سال ۹۷ تنها ۶۱ میلیون تومان بوده است.

هایما اس ۵ نیز در حالی امروز در دامنه قیمتی ۵۹۰ تا ۶۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود که در سال ۹۷ قیمت این خودرو تنها ۹۸ میلیون تومان بوده است و هایما اس ۷ توربو اتوماتیک نیز از ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۹۷ امروز به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت برخی از خودروهای چینی موجود در بازار به شرح زیر است:

قیمت خودروهای چینی در بازار

انتهای پیام/.

طرح فروش اقساطی نداریم

خصوصی سازی خودروسازان راهکار حل مشکلات صنعت خودرو

صنعت خودرو کشور ظرفیت افتخار آفرینی دارد

آیا با 206 هم باید خداحافظی کنیم؟ / خودروهایی که استانداردهای لازم را نداشته باشند از خط خارج می شوند

صنعت خودرو باید اقتصادی شود

انتظارات خودرویی بهارستانی ها از وزیر صنعت آینده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی