پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساندرو داچیا

ساندرو داچیا گوی پرفروش ترین خودرو اروپا را ربود

ساندروی داچیا از فولکس گلف در فروش ماه جولای سبقت گرفت و گلف را به مقام دوم فرستاد. میزان فروش ساندرو در ماه جولای امسال نسبت به سال 2020 افزایش شش درصدی نشان داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو از زمانی که ذهن ها یاری می کند، فولکس واگن گلف عنوان پرفروش ترین خودروی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ شهریور ۱۴۰۰

ساندروی داچیا از فولکس گلف در فروش ماه جولای سبقت گرفت و گلف را به مقام دوم فرستاد. میزان فروش ساندرو در ماه جولای امسال نسبت به سال 2020 افزایش شش درصدی نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

از زمانی که ذهن ها یاری می کند، فولکس واگن گلف عنوان پرفروش ترین خودروی اروپا را در صدر جدول حفظ کرده بود. اما در ماه ژوئیه امسال(جولای) پدیده جالبی اتفاق افتاد.

ساندروی داچیا از فولکس گلف در فروش ماه جولای سبقت گرفت و گلف را به مقام دوم فرستاد. میزان فروش ساندرو در ماه جولای امسال نسبت به سال 2020 افزایش شش درصدی نشان داد.

این در حالی است که خودروی جمع و جور فولکس نسبت به سال 2020 حدود 37 درصد و نسبت به سال 2019 حدود 39 درصد افت فروش پیدا کرد. به بیان دقیق تر تعداد فروش فولکس در بازار جهانی در این ماه 19 هزار و 425 دستگاه بود.

ممکن است که کاهش عرضه جهانی در این آمار و ارقام نقش داشته باشد اما این جابه جایی در ارقام را به دو کراس اور جمع و جور فولکس واگن هم نسبت می دهند.

ساندرو داچیا کابین

خودروی T-Roc در جدول پرفروش ترین مدل ها به مقام پنجم رسیده و T-Cross به مقام هفتم. ضمن این که نباید فروش فولکس ID.3 را هم نادیده گرفت که در حقیقت جایگزین برقی همان فولکس گلف به حساب می آید. به بیان دقیق تر، پرفروش ترین خودروی برقی اروپا در ماه ژوئیه همین فولکس ID.3 بوده که پنج هزار و 433 دستگاه از آن در بازار اروپا فروخته شده است. فولکس پولوی هاچبک هم مقام چهارم را اشغال کرده است.

با توجه به این که مقام های دوم، چهارم، پنجم و هفتم این جدول را فولکس به دست آورده، می توان گفت که فولکس روی تنوع محصول کار کرده است و شاید عنوان اول را در این جدول از دست داده اما در مجموع تعداد بیشتری از محصولات خود را با تنوع بالاتری فروخته است.

به جز هیوندایی و سوزوکی، همه برندهای مهم دنیا در ماه جولای با افت فروش مواجه بوده اند و در مورد بعضی ها این افت فروش خیلی چشمگیر است. برای مثال فروش رنو 54 درصد افت کرده است. داچیا هم 19 درصد افت کرده اما افت فروش آن نسبت به سایر خودروسازان کمتر بوده است. داچیا یکی از زیربرندهای گروه خودروسازی رنو به حساب می آید.

ساندرو اخیراً ازنو طراحی شده و استپ وی که یکی از مشتقات برند ساندرو است، با تغییراتی که در ظاهر آن ایجاد شده، با استقبال زیادی مواجه شده به ویژه به خاطر تغییرات در گلگیرها، ریل های سقف، فاصله مرکز ثقل از زمین و غیره. در واقع ساندرویی که در حال حاضر در بازار اروپا در حال فروش است نسل سوم این خودرو است.

انتهای پیام/

استفاده از موتور ملی راهکاری برای خروج از بحران

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

نوستالژی با طعم تکنولوژی/ تست و بررسی فولکس واگن بیتل کانورتیبل ABT

آشنایی فولکس واگن T7

مروری بر تاریخچه پراید/ از آمریکا تا ژاپن، از کره تا ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی