پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طراحی خودرو مدیران خودرو

برندگان مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM معرفی شدند

شرکت مدیران خودرو در تاریخ 12 شهریور 1400 برندگان مسابقه طراحی خودرو مفهومی خود را با انتشار یک ویدیو در اکانت رسمی اینستاگرام آن شرکت معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو در تاریخ 12 شهریور 1400 برندگان مسابقه طراحی خودرو مفهومی خود را با انتشار یک ویدیو در اکانت رسمی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ شهریور ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو در تاریخ 12 شهریور 1400 برندگان مسابقه طراحی خودرو مفهومی خود را با انتشار یک ویدیو در اکانت رسمی اینستاگرام آن شرکت معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو در تاریخ 12 شهریور 1400 برندگان مسابقه طراحی خودرو مفهومی خود را با انتشار یک ویدیو در اکانت رسمی اینستاگرام آن شرکت معرفی کرد.

مسابقه ای که در 21 آبان ماه 1399 با شعار آینده را ترسیم کن آغاز و در 21 دی ماه 1399 به پایان رسید و در طول برگزاری آن 400 اثر در لندینگ پیج آن بارگذاری شد.

بعد از معرفی کمپین، صاحبان 10 اثر برتر به پرزنت آثار خود پرداختند. در مرحله بعد اعضای هیئت داروان که جمعی از متخصصان طراحی خودرو ساکن در داخل یا خارج از کشور بودند به بیان نظرات خود در مورد سطح برگزاری مسابقه و کیفیت آثار پرداختند.

آنان ضمن رضایت از کیفیت آثار ارسالی اعلام کردند با تداوم روند برگزاری این مسابقات در آینده امکان ارتقاء سطح برگزاری مسابقه نیز دست یافتنی خواهد بود.

ناصحی، سرپرست بازاریابی شرکت مدیران خودرو با اعلام هدف برگزاری این مسابقه که : ایجاد حس رقابت سالم در میان علاقه مندان و متخصصان صنعت خودرو در دوره تحریم و اثبات اینکه تجربه، تخصص و مهارت متخصصان ایرانی با تحریم، مرز و جغرافیا محدود نشده بلکه همواره در حال پیشرفت است عنوان کرد شرکت مدیران خودرو بسیار علاقه مند به برگزاری جشن رسمی ، فیزیکال با حضور صاحبان 10 اثر برتر را داشت که به خاطر محدودیتهای کرونایی امکان پذیر نشد. در انتها سه نفر برتر این مسابقه به ترتیب زیر معرفی شدند:

1-آقایان: حمید گلستانی فر و مرتضی آلاد

2-آقایان: مهدی نوروز زاده و مهدی مسجدی

3- آقای سید احسان سید احمد

برندگان محترم جهت اخذ جوایز مسابقه منتظر تماس شرکت مدیران خودرو در روزهای آتی باشند.

انتهای پیام/

تیگو 7 موفق به دریافت 5 ستاره کیفی شد

خدمتی جدید به مالکان خودروهای مدیران خودرو

آریزو 5 جدید با کابینی به روز عرضه می شود

شاسی بلند مدیران خودرو به روز می شود

داشبورد جدید تیگو 8 پرو ، خاص و منحصر به فرد

گام بلند!/ بررسی چری تیگو 7 پرو در آستانه ورود به بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی