پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اعترافی که برای آقای ماسک گران تمام شد!

ایلان ماسک این بار در توئیتر اعتراف کرد که FSD Beta ۹.۲ در واقع یک نرم افزار ناوبری عالی نیست ، اما تیم های خلبان خودکار و هوش مصنوعی در تلاش هستند تا آن را در اسرع وقت بهبود بخشند.” به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ماسک در توییت خود نوشت: “FSD Beta ۹.۲ در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ شهریور ۱۴۰۰

ایلان ماسک این بار در توئیتر اعتراف کرد که FSD Beta ۹.۲ در واقع یک نرم افزار ناوبری عالی نیست ، اما تیم های خلبان خودکار و هوش مصنوعی در تلاش هستند تا آن را در اسرع وقت بهبود بخشند.”

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ماسک در توییت خود نوشت: “FSD Beta ۹.۲ در واقع یک نرم افزار ناوبری عالی نیست ، اما تیم های خلبان خودکار و هوش مصنوعی در تلاش هستند تا آن را در اسرع وقت بهبود بخشند.”

“ما در تلاش هستیم تا یک مدل برای بزرگراه ها و خیابان های شهر داشته باشیم ، اما نیاز به بازآموزی گسترده دارد. ”

تسلا پیشنهادات بسیاری از سیستم های رانندگی هوشمند از پیش پرداخت با توجه به تمایل از هر مشتری، و ارزش بسته کامل خود رانندگی یا آنچه به عنوان (FSD) شناخته شده می رسد ۱۰،۰۰۰ $ یا ۱۹۹ $ در هر ماه در ایالات متحده، و با وجود هزینه بالا ، سیستم خودران نیاز به یک راننده محتاط در پشت فرمان دارد.

سیستم های خودران تسلا قبلاً تصادفات را ثبت کرده بودند ، که باعث شد این شرکت به فکر جلوگیری از آزمایش میدانی خود باشد ، مگر اینکه رانندگان حرفه ای وجود داشته باشند ، به ویژه پس از انحراف و برخورد خودروی مدل S با درخت در ایالات متحده.

توئیت ماسک در روز دوشنبه تنها چند روز پس از آن رخ داد که او در رویدادی به نام “روز تسلا AI” در مورد تسلا در سیستم ها و اجزای خودگردان به افتخار پرداخت. همچنین همزمان با آغاز تحقیقات رسمی درباره سیستم خودران در خودروهای تسلا توسط مقامات فدرال ایمنی وسایل نقلیه در ایالات متحده آغاز شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی