پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد خودرو ایران

همکاری امداد خودرو ایران با دانشگاه فنی و حرفه‌ای

با امضای تفاهم‌نامه میان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شرکت امداد خودرو ایران، فارغ‌التحصیلان فنی و حرفه‌ای از این پس به‌عنوان امدادگر به ناوگان امداد خودرو ایران ملحق می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این تفاهم‌نامه که به امضای سیدعباس میرحسینی و رضا گنجی جویباری به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره امداد […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ شهریور ۱۴۰۰

با امضای تفاهم‌نامه میان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شرکت امداد خودرو ایران، فارغ‌التحصیلان فنی و حرفه‌ای از این پس به‌عنوان امدادگر به ناوگان امداد خودرو ایران ملحق می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این تفاهم‌نامه که به امضای سیدعباس میرحسینی و رضا گنجی جویباری به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره امداد خودرو ایران و ابراهیم صالحی عمران، رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای رسید، ضمن تضمین ارایه فرصت شغلی به فارغ التحصیلان رشته‌های «مکانیک، الکترونیک، برق و ارزیابی خسارت خودرو»، شرکت امداد خودرو ایران برنامه‌ای برای ارایه تسهیلات ویژه‌ به کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته است.

در این مراسم، صالحی، رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن اشاره به ارتباط موثر دانشگاه و امداد خودرو ایران، بر ایجاد رشته‌های جدید دانشگاهی و بورسیه دانشجویان بر اساس همکاری دوجانبه به منظور بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات آموزشی و همچنین رفاهی میان دو نهاد، تاکید کرد.

میرحسینی، مدیرعامل امداد خودرو ایران نیز با اشاره به تجهیزات به‌کار رفته و ظرفیت ناوگان امدادرسانی در سراسر کشور ضمن استقبال از هم‌افزایی میان صنعت و دانشگاه، بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه به منظور ارتقای آموزش و دانش فنی امدادگران سراسر کشور و همچنین انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک را ضروری دانست.

وی گفت: در شرایطی که بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور، دغدغه اشتغال در حوزه مرتبط با رشته تحصیلی خود را دارند، در صورت استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان برای بسیاری از این دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، فرصت‌های مناسب شغلی ایجاد کرد.

میرحسینی اشاره کرد: ‌با ورود متخصصان و ارایه خدمات امدادی مطمئن، شاهد خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و رضایت بیشتر هموطنان در سراسر کشور نیز خواهیم بود.

انتهای پیام

تیگو 7 موفق به دریافت 5 ستاره کیفی شد

ساز افزایش قیمت دوباره کوک شد! / چه کسی ترمز افزایش قیمت را می کشد؟

آغاز بیست و یکمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو

در سایه تجارب ارزشمند و مدیریت موثر شاهد گشایش و رفع موانع صنعت و تولید خواهیم بود

تزریق دوز اول واکسن ۵۰ هزار نفر/ میانگین تزریق روزانه به ۶ هزار دوز رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی