پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا مدل Y

ثبت تصادفی دیگر توسط سیستم خودران تسلا

اینطور که پیداست ظاهرا سیستم خودران تسلا همچنان دارای ضعف های بسیاری است و از طرفی هم مالکان اعتماد زیادی به این سیستم دارند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یک خودروی تسلا که در وضعیت نیمه خودران قرار داشت با خودروی پلیس گشت زنی کنترل بزرگراه‌ها برخورد کرد. این در حالی بود که راننده […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ شهریور ۱۴۰۰

اینطور که پیداست ظاهرا سیستم خودران تسلا همچنان دارای ضعف های بسیاری است و از طرفی هم مالکان اعتماد زیادی به این سیستم دارند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یک خودروی تسلا که در وضعیت نیمه خودران قرار داشت با خودروی پلیس گشت زنی کنترل بزرگراه‌ها برخورد کرد. این در حالی بود که راننده خودرو گشت زنی از آن خارج شده بود.

در تصادف اخیر چراغ‌های خودروی گشت زنی روشن بود و راننده آن به سمت خودرویی که از کار افتاده بود، در حرکت بود. اما ناگهان تسلا به سمت چپ وسیله نقلیه گشت زنی برخورد کرد و پس از آن با خودروی از کار افتاده تصادف کرد.

طبق گزارش راننده 27 ساله خودروی تسلا و راننده خودروی مخصوص معلولان زخمی شدند.

تاکنون بارها رانندگان تسلا از سیستم اتوپایلوت این خودروها سو استفاده کرده‌اند و مواردی زیادی رصد شده که فرد پس از مصرف مواد الکلی پشت فرمان خودرویی نشسته که در حالت اتوپایلوت قرار داشته است. در مواردی دیگر هنگامی که خودرویی در وضعیت خودران در بزرگراه در حال حرکت بود، فرد روی صندلی پشتی خودرو خوابیده است.

پس از زنجیره‌ای از تصادف خودروهای تسلا با اتومبیل‌های پارک شده، در اوایل ماه جاری دولت آمریکا تحقیقاتی رسمی درباره سیستم اتوپایلوت این شرکت خودروسازی آغاز کرد.

در حقیقت سازمان ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا پس از ثبت 11 گزارش تصادف مربوط به خودروهای تسلا که در وضعیت اتوپایلوت با آمبولانس برخورد کرده بودند.

تسلا هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی