پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تایر-لاستیک خودرو

افزایش قیمت تایر در شرایط فعلی را اشتباه است

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن افزایش قیمت تایر در شرایط فعلی را اشتباه دانست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو داوود سعادتی‌نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن نیز واکنش به افزایش قیمت تایر طی روزهای اخیر گفت: در حال حاضر بازار تایر در شرایط کما قرار دارد و در حالی که عرضه تایر […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ شهریور ۱۴۰۰

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن افزایش قیمت تایر در شرایط فعلی را اشتباه دانست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

داوود سعادتی‌نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن نیز واکنش به افزایش قیمت تایر طی روزهای اخیر گفت: در حال حاضر بازار تایر در شرایط کما قرار دارد و در حالی که عرضه تایر بسیار شرایط مساعدی دارد، تقاضا بسیار اندک است.

وی افزود: ظرفیت تمامی انبارهای تایر تکمیل است و مغازه‌دارها به دلیل کمبود مشتری، در حال تعطیل کردن مغازه‌های خود و رجوع به انبارهای عمومی هستند؛ چرا که تایر بر اثر قرارداشتن در فضای باز و آزاد، دچار پوسیدگی شده و مقاومت خود را از دست می‌دهد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن افزایش قیمت تایر در شرایط فعلی را اشتباه دانست و گفت: انتشار اخبار افزایش قیمت، همین تعداد اندک مشتری را نیز از بازار دور می‌کند و اثر منفی بر روی بازار خواهد گذاشت. چرا که فروشگاه‌های تایر برای تسویه با تولیدکنندگان، باید سبد خریداری شده خود را به فروش برسانند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

جدیدترین قیمت لاستیک در بازار + جدول

تایر چه زمانی گران می شود؟

واردات لاستیک رینگ های کمتر از ۱۶ اینچ ممنوع شد

داستان ناپدید شدن انبار احتکار لاستیک

شاید لاستیک گران شود!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی