پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامران شاکری مدیرعامل شرکت بم خودرو

راه اندازی فروشگاه اینترنتی قطعات محصولات کرمان موتور

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان نماینده رسمی شرکت کرمان موتور در حوزه خدمات پس از فروش در راستای حفظ سلامت مشتریان و کاهش ترددهای غیر ضروری در شرایط پاندمی ویروس کووید 19، فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی محصولات کرمان موتور را با هدف تسهیل در فرآیند دسترسی مشتریان به قطعات یدکی مورد نیاز […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان نماینده رسمی شرکت کرمان موتور در حوزه خدمات پس از فروش در راستای حفظ سلامت مشتریان و کاهش ترددهای غیر ضروری در شرایط پاندمی ویروس کووید 19، فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی محصولات کرمان موتور را با هدف تسهیل در فرآیند دسترسی مشتریان به قطعات یدکی مورد نیاز خود راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کامران شاکری مدیرعامل شرکت بم خودرو، با بیان این مطلب که مشتریان علاوه بر دریافت خدمات از نمایندگان مجاز سراسر کشور، می توانند با مراجعه به آدرس Shop.bamkhodro.ir قطعات اصلی و شرکتی مورد نیاز را با قیمت‌های مصوب و در سریعترین زمان خریداری کرده و به صورت رایگان کالای خود را درب منزل دریافت نمایند.

به گفته وی، مشتریان کرمان موتور در استان تهران نیز می توانند علاوه بر خرید قطعات به صورت اینترنتی، با شماره گیری 02142724 از خدمات سرویس در محل شرکت بم خودرو نیز استفاده کنند.

شاکری متذکر شد: امکان جستجوی محصولات به صورت پیشرفته، امکان صدور فاکتور رسمی، امکان رهگیری از وضعیت قطعات خریداری شده، امکان تفکیک محصولات و نمایش قیمت ها برای مدل های مختلف از محصولات از مهمترین قابلیت‌های سامانه فروشگاه اینترنتی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو می‌باشد.

وی در ادامه با اعلام برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه تامین قطعات خاطر نشان کرد: تمامی قطعات یدکی محصولات جدید شرکت کرمان موتور از قبیل خودروهای KMC T8 ، KMC K7 ، S5 TGDI و Lifan X70 پیش از ورود خودرو به بازار خریداری و وارد انبارهای شرکت شده تا مشتریان با خیالی آسوده از ارائه خدمات مطلوب و متمایز و همچنین اطمینان از قیمت های شرکت نسبت به خرید محصولات کرمان موتور اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت بم خودرو، تاسیس فروشگاه قطعات یدکی در شهرهای بزرگ، توسعه فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات آپشن را نیز از برنامه‌های آتی این شرکت اعلام کرد که نوید بخش ارائه خدماتی منسجم با محوریت افزایش دسترسی و رضایت به مشتریان خود می‌ باشد.

شاکری در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی مشتریان و با ابراز امیدواری از گسترش توزیع هوشمند قطعات شرکت بم خودرو در سطح کشور، ارائه این خدمات جدید را موجب رضایتمندی هر چه بیشتر مصرف کنندگان محصولات کرمان موتور دانست.

جک S5 بخریم یا SWG G01؟/ مقایسه کراس‌ اوورهای چینی جدید در بازار

فمینیسم در دنیای ماشین‌ها!/ با زنانه ترین خودروهای بازار ایران آشنا شوید

شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

معرفی خودروهای چینی تازه وارد/ امپراطوری چینی ها در صنعت خودرو ایران وسیع تر می شود!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی