پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا پریمیوم (8)

پرشیا پریمیوم، تجربه ای متمایز در خرید و فروش خودروهای پریمیوم (وارداتی و لوکس) بازار ایران

” پرشیا پریمیوم ” نیز برای اولین بار در ایران دست به اقدامی شگفت انگیز در حوزه تسهیل در خرید و فروش خودروهای وارداتی زده است. به یکی از شوروم های پرشیا پریمیوم واقع در خیابان مطهری مراجعه کردیم تا با این کسب و کار جدید بیشتر آشنا شویم. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

” پرشیا پریمیوم ” نیز برای اولین بار در ایران دست به اقدامی شگفت انگیز در حوزه تسهیل در خرید و فروش خودروهای وارداتی زده است. به یکی از شوروم های پرشیا پریمیوم واقع در خیابان مطهری مراجعه کردیم تا با این کسب و کار جدید بیشتر آشنا شویم.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو

بازار خودروهای لوکس و مدل بالا این روزها دستخوش به روز رسانی از لحاظ شیوه های خرید و فروش و همچنین تنوع در روش های پرداخت شده است. ” پرشیا پریمیوم ” نیز برای اولین بار در ایران دست به اقدامی شگفت انگیز در حوزه تسهیل در خرید و فروش خودروهای وارداتی زده است. به یکی از شوروم های پرشیا پریمیوم واقع در خیابان مطهری مراجعه کردیم تا با این کسب و کار جدید بیشتر آشنا شویم.

پرشیا پریمیوم چیست؟

پرشیا پریمیوم در واقع یک کسب و کار نوین و مولتی برند است که فعالیت آن روی فروش خودروهای وارداتی مدل 2013 و بالاتر متمرکز است. در واقع اینجا شما می توانید همه نوع خودروی مدل بالا از هر برندی پیدا کنید و با شرایط ایده آل خودتان آن را نقدی یا اقساطی خریداری کنید.

نحوه تامین خودرو چگونه است؟

2 تیم در پرشیا پریمیوم مستقر هستند: فروش و تامین. مشتری اگر یکی از خودروهای موجود در نمایندگی های پرشیا پریمیوم را انتخاب کند، کارشناسان ما پس از مشاوره، شرایط متنوع و منعطف پرداخت اقساطی را ارائه می دهند و مشتری می تواند با پیش پرداخت از 30 تا 60 درصد و اقساط 1 تا 3 ساله خودرو را خریداری کند. حال اگر خودروی مد نظر مشتری را در نمایندگی های خود نداشته باشیم، تیم تامین خودرو ظرف 24 الی 48 ساعت خودروی مد نظر را از بازار پیدا کرده و پس از بررسی و کارشناسی های لازم، آن را تامین می کنند.

نحوه قیمت گذاری خودروها چگونه است؟

یک کمیته تخصصی در دفتر مرکزی مسئولیت قیمت گذاری خودروها را بر عهده دارد. این کمیته با توجه به شرایط بازار، سعی می کند رقابتی ترین قیمت را تایید کند تا منافع مشتری در این خرید تامین شود. ضمن اینکه کارمزد پرشیاپریمیوم بسیار معقول و منطقی تعریف شده است.

در پرشیا پریمیوم چگونه خودروها کارشناسی می شوند؟

تمام برندها به جز ب ام و و مینی در هنگام خرید در محل نمایندگی توسط تیم تخصصی کارشناسی رنگ و بدنه و فنی می شوند و یک لیست دقیق از نتیجه کارشناسی تهیه می شود. اما خودروهای ب ام و و مینی برای بررسی کامل و PDI شدن به دفتر مرکزی می روند تا فرایند کارشناسی با تمامی آیتم ها به طور کامل صورت گیرد.

فروشندگان خودرو هم می توانند برای فروش به شما مراجعه کنند؟

بله، خودروهایی که استانداردهای لازم پرشیا پریمیوم را داشته باشند و جزو خودروهای به اصطلاح خوش بازار باشند اینجا پس از کارشناسی به صورت نقدی خریداری می شوند. اما اگر دارای بازار مناسبی نباشند پیشنهاد می شود که به صورت امانی در شعب ما قرار بگیرند تا برای آنها مشتری پیدا شود.

شرایط خاص دیگری هم وجود دارد ؟

تمام برندها به جز ب ام و و مینی در هنگام خرید در محل نمایندگی توسط تیم تخصصی کارشناسی رنگ و بدنه و فنی می شوند و یک لیست دقیق از نتیجه کارشناسی تهیه می شود. اما خودروهای ب ام و و مینی برای بررسی کامل و PDI شدن به دفتر مرکزی پرشیاخودرو می روند تا فرآیند کارشناسی با تمامی آیتم ها به طور کامل صورت گیرد.

فروشندگان خودرو هم می توانند برای فروش به شما مراجعه کنند؟

بله، خودروهایی که استانداردهای لازم پرشیا پریمیوم را داشته باشند و جزو خودروهای به اصطلاح خوش بازار باشند اینجا پس از کارشناسی به صورت نقدی خریداری می شوند. اما اگر دارای بازار مناسبی نباشند پیشنهاد می شود که به صورت امانی در شعب ما قرار بگیرند تا برای آنها مشتری پیدا شود.

شرایط خاص دیگری هم وجود دارد ؟

در راستای سیاست گذاری در خصوص فروش متنوع و منعطف فروش به شیوه LC داخلی ( اعتبار اسنادی ) از طریق بانک قابل اجرا می باشد بطوریکه مشتریانی که تمایل به خرید با این روش را دارند می توانند با پرداخت حداقل 10 % پیش پرداخت به شرکت نسبت به این مهم اقدام نمایند.

همچنین باید در نظر داشت این شیوه فقط مربوط به مشتریانی می باشد که در بانک سپرده قابل قبولی داشته و بانک نسبت به سابقه و اعتبار مشتری حاضر به ارائه LCمی باشد لذا این موضوع می بایست در ابتدای امر به مشتریان توضیح داده شود.

روال کار به شرح ذیل است:

گام اول : مراجعه به بانک مبدا جهت اطمینان از تخصیص LCو هماهنگی اولیه با بانک مذکور

گام دوم : مراجعه به شرکت جهت واریز نمودن پیش پرداخت

گام سوم : اخذ معرفی نامه به همراه پیش قرارداد از سوی شرکت جهت مشخص شدن میزان بدهی و ارائه به بانک

گام چهارم:مراجعه به بانک و دریافت گواهی LC

گام پنجم : تحویل گواهی LCبه شرکت

از مزایای این طرح برای مشتریان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

-مشتری این امکان را دارد که به محض دریافت اعتبار اسنادی از بانک ؛خودرو منتخب خود را بنام خویش منتقل نماید و نیازی به انتظار تا تسویه بدهی نخواهد بود .

– فراغت از معضلات موجود در مبحث دریافت دسته چک از بانکها با توجه به قوانین جدید چک صیادی یکی دیگر از فواید و مزایای این طرح می باشد .

– محاسبات اقساط به این شیوه نیز مانند محاسبات ماشین حساب شرکت می باشد و از این نظر تفاوت چندانی ندارد .

پرشیا پریمیوم چند شعبه دارد؟

در حال حاضر 2 شعبه در تهران خیابان مطهری و فرمانیه فعال بوده و شعب استان زنجان و مازندران در حال استاندارد سازی و افتتاح هستند . در راستای برنامه های توسعه پرشیا پریمیوم و همچنین ایجاد فضای امن برای خریداران، قرار است در تهران و تمامی استانها شعب جدید افتتاح شود تا خرید خودروهای مذکور برای همه امکان پذیر باشد.

موضوع جشنواره پایان تابستان چیست ؟

تسهیلات و انعطاف بیشتر، اقساط طولانی ترو کارمزد کمتر، چند آیتم مربوط به این جشنواره است. اما یکی دیگر از مزایای این جشنواره، تسریع در فرایند احراز سکونت، اعتبار سنجی و تایید مدارک مالی مشتریان اعم از گردش 3 ماهه و معدل حساب است که ظرف تنها 24 ساعت انجام شده و به تایید می رسد. همچنین ارسال خودرو توسط خودروبر به محل مشتری رایگان است.

طرح معاوضه خودروهای مولتی برند با ب ا م و چگونه است؟

مشتریان می توانند خودرو از هر برندی به پرشیا پریمیوم آورده و با یکی از مدل های ب ام و به دلخواه خودشان جایگزین کنند و همچنین بلعکس. در این طرح انعطاف در بازپرداخت اقساط بیشتر و کارمزد کمتر خواهد بود.

برای دوست داران لوازم اکسسوریز و لایف استایل، قرار است به زودی بخش اکسسوریز پرشیاتو و پرشیاساین نیز در شعب پرشیا پریمیوم اضافه شود تا این بخش بیشتر از قبل در دسترس مشتریان محترم قرار گیرد.

انتهای پیام/

طرح تعویض خودرو وارداتی هنرمندان با BMW وMINI به مناسبت روز سینما

ارائه خدمات اختصاصی خودروهای ب ام و X3 با شرایط و تخفیف های ویژه

معرفی مجموعه پرشیا کلاسیک / کلاسیک سواری یک سبک زندگی است

با کمترین پیش پرداخت صاحب ب ام و و مینی شوید | شرایط فروش جدید پرشیا خودرو

با بودجه 400 تا 500 میلیون تومانی، خرید کدام خودروهای وارداتی ممکن است؟ (قسمت دوم)

جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی در نمایندگی پرشیا خودرو 102 شریعتی

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی