پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودروهای وارداتی

اثرات واردات خودرو بدون مدیریت بر خودروسازی داخلی

به گفته دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان، واردات خودرو بدون مدیریت صحیح، خودروسازی داخلی را فلج خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا نجفی منش؛ دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان در خصوص واردات خودرو با شرایط جدید گفت: از نظر من این تنها یک طرح است و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

به گفته دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان، واردات خودرو بدون مدیریت صحیح، خودروسازی داخلی را فلج خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا نجفی منش؛ دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان در خصوص واردات خودرو با شرایط جدید گفت: از نظر من این تنها یک طرح است و شورای نگهبان که هم اکنون در حال رسیدگی به این موضوع است نیز آن را رد خواهد کرد.

او ضمن تاکید بر اینکه این مسئله واردات خودرو به شکل جدید به سختی عملیاتی خواهد شد گفت: اساسا شکل این واردات با نظر رهبری منافات دارد و باید دید که برای جلب نظر ایشان چه تمهیداتی اندیشیده شده است.

نجفی‌منش با تاکید چند باره که این اتفاق نخواهد افتاد افزود: اگر این اتفاق هم بیفتد و به شکل جدید شاهد واردات خودرو باشیم در صورت عدم مدیریت صحیح، فساد عظیمی در عرصه خودرو اتفاق خواهد افتاد که نه تنها خودروسازی داخلی را فلج خواهد کرد بلکه تورم خودرویی ایجاد می شود و به کلی بازار خودرو دچار آشفتگی می شود که دیگر نمی توان به این سادگی ها بازار را کنترل کرد.

انتهای پیام/ منبع: عصر خودرو

ایراد واردات خودرو معقول چیست؟

واردات خودروهای بالای 40 هزار دلار همچنان ممنوع!

طرح واردات خودرو منجر به تنظیم بازار می شود

ما برای تنظیم بازار، نیازمند واردات هستیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی