پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برابوس راکت ادیشن 900 (4)

موشک زمین به زمین برابوس مسلح شد! / راکت ادیشن 900 برابوس حرف های زیادی برای گفتن دارد

شرکت برابوس به تازگی از یک موشک زمین به زمین قد بلند رونمایی کرده اگر نگوییم سریعترین شاسی بلند جهان، می توانیم بگوییم یکی از سریعترین شاسی بلندهای جهان است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برابوس 900 راکت براساس مرسدس‌ AMG GLE 63S شکل گرفته است، اما به لطف افزایش حجم پیشرانه از 3982 […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۵ مهر ۱۴۰۰

شرکت برابوس به تازگی از یک موشک زمین به زمین قد بلند رونمایی کرده اگر نگوییم سریعترین شاسی بلند جهان، می توانیم بگوییم یکی از سریعترین شاسی بلندهای جهان است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برابوس 900 راکت براساس مرسدس‌ AMG GLE 63S شکل گرفته است، اما به لطف افزایش حجم پیشرانه از 3982 به 4407 سی‌­سی و مواردی مثل تغییر ابعاد پیستون و توربوشارژر، نصب قطعات جدید همچون میل­‌لنگ، بروزرسانی پمپ سوخت­‌رسانی و نصب سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ به همراه خروجی­‌هایی ساخته شده از فیبرکربن و تیتانیوم، اکنون 888 اسب­‌بخار قدرت و 1050 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد.

برابوس راکت ادیشن 900 (2)

نکته جالب اینکه پیشرانه این خودرو می­‌تواند تا 1250 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، اما برای جلوگیری از آسیب وارد شدن به سیستم انتقال قدرت، برابوس رقم گشتاور را محدود ساخته است. در مقام مقایسه بد نیست بدانید که خروجی پیشرانه نسخه استاندارد GLE63 برابر با 603 اسب­‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور است و شتاب صفر تا صد آن هم 3.7 ثانیه ثبت شده.

برابوس راکت ادیشن 900 (6)

بدین ترتیب برابوس 900 راکت ادیشن قادر است ظرف تنها 3.2 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد و تا حداکثر سرعت 330 کیلومتر برساعت به حرکت خود ادامه دهد.

برابوس راکت ادیشن 900 (1)

جزئیات فیبرکربن بدون روکش در نقاط مختلف بدنه، رینگ‌های 24 اینچی با دیسک­‌های کربن و روکش ترکیبی چرم و آلکانترا با تریم قطعات فیبرکربن در فضای کابین، مجموعه تغییرات ظاهری و داخلی برابوس راکت 900 ادیشن را تشکیل می‌­دهد.

انتهای پیام/ منبع: باما

برابوس 700 4X 4² ، آخرین بازمانده از G کلاس قدیمی

بهترین شاهکارهای برابوس را بیشتر بشناسید

خداحافظی کهکشان مرسدس بنز با مدیرعامل برابوس

برابوس راکت ۹۰۰ سریع ترین کروک 4 سرنشینه

برابوس مرسدس با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت ، در راه است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی