پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف ب ام و

جزئیات تصادف مرگبار ب ام و بزرگراه مدرس!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف یک خودرو در ساعت 1:53 بامداد امروز که منجر به حریق شد در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت 1:53 بامداد امروز […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ مهر ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف یک خودرو در ساعت 1:53 بامداد امروز که منجر به حریق شد در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت 1:53 بامداد امروز حادثه تصادف منجر به حریق خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس کمی بعد از خروجی بیهقی به سامانه 125 اعلام و بی درنگ 2 تیم عملیاتی آتش نشانی در مدت زمان 4 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: یک دستگاه خودرو بی ام وی شاسی بلند به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل های حاشیه بزرگراه، یک پست برق زمینی، یک اصله درخت و همچنین یک تابلو در محل متوقف و خودرو بدلیل شدت برخوردها دچار آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه آتش کاملا در داخل خودرو شعله ور بود، گفت: آتش نشانان وارد عملیات شدند و پس از دقایقی موفق شدند این آتش سوزی را مهار کنند.

به گفته ملکی، 2 نفر سرنشین در داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان قطعات خودرو را برش داده و این 2 فرد را از داخل خودرو خارج کردند که البته بدلیل سوختگی شدید این 2 سرنشین جان خود را از دست دادند.

وی یادآور شد: محل برای بررسی علت این حادثه مرگبار در اختیار کارشناسان پلیس راهور شد و آتش نشانان محل را ترک کردند.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

سقف مجاز سرعت در معابر چقدر است؟

پلیس با وانت بارها و دستفروشی در حاشیه بزرگراه‌های پایتخت برخورد می کند

رشد ۱۶ درصدی تصادفات در چهار ماهه نخست امسال

تشدید مجازات برای رانندگانی که از صحنه تصادف فرار می‌کنند

صحنه تصادف جرحی را تغییر ندهید!

پس از تصادف چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

مناطق 6، 10 و 20 پایتخت شاهد بیشترین تصادفات هستند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی