پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید سایپا

۲۱۲ هزار خودرو در ۶ ماه توليد شد/ رشد ۵ درصدي تولید سایپا نسبت به مدت مشابه سال گذشته

گروه خودروسازي سايپا با توليد ۲۱۲ هزار خودرو در شش‌ماهه نخست امسال، علاوه بر ثبت رشد ۵ درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰۰ درصد برنامه توليدي خود در سال جاري را نيز محقق كرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازي سايپا در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته در سايت‌هاي توليدي خود […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

گروه خودروسازي سايپا با توليد ۲۱۲ هزار خودرو در شش‌ماهه نخست امسال، علاوه بر ثبت رشد ۵ درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰۰ درصد برنامه توليدي خود در سال جاري را نيز محقق كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازي سايپا در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته در سايت‌هاي توليدي خود در شركت‌هاي سايپا، پارس‌خودرو، بن‌رو، سايپاسيتروئن، زامياد و سايپاديزل تعداد ۲۱۲ هزار دستگاه انواع محصولات سواري و تجاري توليد كند كه اين ميزان، نسبت به توليد ۲۰۳ هزار دستگاهي در مدت مشابه پارسال، حاكي از رشد ۵ درصدي است.

براساس اين گزارش، گروه خودروسازي سايپا موفق شده با توليد اين تعداد انواع محصولات خود، ۱۰۰ درصد برنامه اعلام شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمينه توليد را محقق كند.

موفقيت درخشان گروه خودروسازي سايپا در زمينه توليد خودرو در سال ۱۴۰۰ در شرايطي صورت گرفته كه اين خودروساز از سال گذشته توليد پرتيراژترين خودرو داخلي يعني خانواده پرايد را متوقف كرده و در شرایط تحریم، قطع همکاری شرکای تجاری و پاندمی کرونا توانسته با جايگزيني محصولات ايراني و تعميق داخلي‌سازي قطعات، این موضوع را به نحو شایسته مديريت کند.

نكته قابل توجه در ثبت آمار توليد ۲۱۲ هزار دستگاهي گروه سايپا آن است كه همواره به‌دليل تعطيلات نوروزي و تعطيلات تابستاني خودروسازان، آمار توليد خودرو كشور در ۶ ماهه اول بين ۳۵ تا ۴۰ درصد كل توليد سالانه است، ليكن گروه سايپا قطعا تولید گروه سایپا در انتهای سال نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

اين در حالي است كه باتوجه به برنامه عرضه سه محصول جديد شاهين اتوماتيك، آريا و اطلس در نيمه دوم امسال پيش‌بيني مي‌شود آمار توليد خودرو در گروه سايپا تا پايان سال از برنامه مدنظر عبور كند.

انتهای پیام/

ساخت مکانیزم یک قطعه فوق ایمنی خودرو در شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا/ با تکیه بر توان داخلی، هیچ وابستگی به خارج نخواهیم داشت

اعتماد مردم؛ بهترین ابزار توسعه سایپا/ عزم و پشتکار سایپا برای ایجاد آرامش در بازار خودرو

خودكفايي سايپا در توليد قطعات مورد نياز صنعت خودرو

محصول جدید سایپا چه زمانی رونمایی می شود؟

بروز بودن تعهدات موجب جلب اعتماد مصرف كنندگان مي شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی