پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو

طراحی و تولید قالب شاسی کشنده خودروهای سنگین

برای نخستین بار، قالب شاسی کشنده خودروهای سنگین در شرکت قالب‌های پیشرفته ایران خودرو طراحی و تولید شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اصغر ربیعی، مدیرعامل شرکت قالب های پیشرفته ایران خودرو، گفت: در راستای تحقق اهداف خودکفایی و استفاده از توان ساخت داخل، متخصصان و مهندسان این شرکت توانستند، نخستین قالب شاسی کشنده […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

برای نخستین بار، قالب شاسی کشنده خودروهای سنگین در شرکت قالب‌های پیشرفته ایران خودرو طراحی و تولید شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اصغر ربیعی، مدیرعامل شرکت قالب های پیشرفته ایران خودرو، گفت: در راستای تحقق اهداف خودکفایی و استفاده از توان ساخت داخل، متخصصان و مهندسان این شرکت توانستند، نخستین قالب شاسی کشنده خودروهای سنگین را طراحی و تولید کنند.

وی ادامه داد: در گذشته قالب های مورد نیاز شرکت های داخلی از خارج وارد می شد که با راه اندازی این خط تولید، در زمینه طراحی و ساخت قالب‌های شاسی خودروهای سنگین توسط این شرکت دانش بنیان زیرمجموعه تعاونی خاص ایران خودرو (GPI) به خودکفایی می رسد.

ربیعی افزود: این قالب ها برای نخستین بار با توجه به نیاز مشتری در ابعاد بزرگ (8965×600×720) و ضخامت ورق ۶ میلی‌متر، در کم تر از شش ماه ساخته و تحویل شرکت سفارش دهنده شد.

شرکت GPI گرید A شرکت ساپکو را در زمینه قالب‌سازی و تولید قطعه دارد و اولین تاییدیه دانش‌بنیانی را در اسفند سال۹۶، در زمینه طراحی و ساخت قالب‎‌های پروگرسیو دریافت کرده ‌است.

انتهای پیام/

فروش بدون قرعه کشی براساس مجوز نهادهای ذیربط

رتبه دوم خدمات پس از فروش به ایران خودرو دیزل رسید

موتور DC شیشه بالابر محصولات ایران خودرو داخلی سازی شد

تخفیف حداکثری امداد خودرو ایران با خرید اشتراک کارت طلایی

«تارا و دنا» به فناوری خودروهای متصل مجهز می شوند

رشد ۱۰ درصدی تولید سواری در ایران‌ خودرو/ پیشتازی در تولید محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی