پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه

بازپرداخت جریمه های دو بار پرداختی

برخی از مالکان خودرو برخی از جریمه ها را دو بار پرداخت کرده اند و پس از مدتی متوجه اشتباه خود شده اند و از پلیس خواستار بازگشت مبلغ شده اند و حالا این امکان با فرآیندی زمان بر فراهم شده است. سرهنگ احمد کرمی اس با تاکید بر این که مالکان خودروها در زمان […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۷ تیر ۱۳۹۴

برخی از مالکان خودرو برخی از جریمه ها را دو بار پرداخت کرده اند و پس از مدتی متوجه اشتباه خود شده اند و از پلیس خواستار بازگشت مبلغ شده اند و حالا این امکان با فرآیندی زمان بر فراهم شده است.

سرهنگ احمد کرمی اس با تاکید بر این که مالکان خودروها در زمان پرداخت صورت وضعیت تخلفات باید حتما پلاک خودرو را کنترل کنند تاکید کرد: در عین حال پلیس راهور نیز شرایطی را برای بازگرداندن ۲ بار پرداختی صورت وضعیت تخلفات رانندگی در نظر گرفته است.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در باره جزییات این فرایند گفت: مالکان خودروهایی که به اشتباه صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود را ۲ بار پرداخت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به واحدهای اجرائیات پلیس راهور در سراسر کشور نسبت به درخواست استرداد پرداختی اشتباه اقدام کنند.

وی افزود: این افراد باید ضمن پرکردن فرم مربوطه، اصل صورت وضعیت یا برگه اخطاریه پرداخت شده دارای ثبت ماشینی یا رسید پرداخت الکترونیکی با تاییدیه بانک عامل، تصویر خوانای کارت ملی یا شناسنامه مالک پلاک صحیح، تصویر شناسنامه مالکیت خودرو پلاک صحیح به نام مالک پلاک، تصویر برگه نقل و انتقال خودرو و تاریخچه پلاک و شماره حساب عابر بانک سپه و یا سیبا ملی را به همراه داشته باشند.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: پس از تحویل این مدارک به واحدهای اجرائیات و طی مراحل قانونی مربوطه، وجه اشتباه پرداختی به حساب اعلامی از سوی متقاضی توسط پلیس واریز می‌شود.

وی با تاکید بر این که فرآیند بازپرداخت قبوض جرایم پرداختی طولانی است از مالکان خودروها خواست حتما در زمان پرداخت قبوض خود کنترل های لازم را داشته باشند تا با مشکلی مواجه نشوند.

برچسب‌ها : جریمه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی