پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

«آمیکو آسنا» خودروی مناسب برای گردش در طبیعت و آفرودبازها

شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) با ارائه خودروی «آمیکو آسنا» کمبود یک خودرو پیکاپ آفرودی با قیمت مناسب را در بازار این گروهخودرو در ایران جبران کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو آمیکو آسنا در اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز به تولید و در سال ۱۳۹۷ به بازار عرضه شد. این خودروی آفرودی بیش از […]

سبحان قالیباف
جمعه - ۱۶ مهر ۱۴۰۰

شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) با ارائه خودروی «آمیکو آسنا» کمبود یک خودرو پیکاپ آفرودی با قیمت مناسب را در بازار این گروهخودرو در ایران جبران کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

آمیکو آسنا در اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز به تولید و در سال ۱۳۹۷ به بازار عرضه شد.

این خودروی آفرودی بیش از پنج و نیم متر طول دارد که در رده خودروهایی مانند تویوتا هایلوکس، نیسان فرانتیر وقرار می‌گیرد.

ابعاد بدنه آن نیز شامل ۵۵۶۰ میلی‌متر طول، ۱۸۴۰ میلی‌متر عرض و ۱۸۳۰ میلی‌متر ارتفاع است. محور چرخ‌های آن نیز حدود ۳۴۰۵میلی‌متر با هم فاصله دارد.

ارتفاع این خودرو از سطح زمین به میزان مناسبی است که از آن یک خودروی آفرودی کارا برای عبور از ناهمواری‌های طبیعت می‌سازد.

یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۴ لیتری ساخت شرکت میتسوبیشی قدرت این پیکاپ دو دیفرانسیل را تامین می‌کند،گیربکس آن ۵ سرعته وساخت شرکت زوماکس است، همچنین سامانه کلاچ آن ساخت شرکت والئو است.

استقبال قابل توجه از آمیکو آسنا در بازار ایران

آمیکو آسنا یکی از پیکاپ‌هایی است که در ایران در چند سال گذشته به دلیل ظاهر و ابعاد خود مورد توجه قرار گرفته است.

این خودرو علاوه بر ویژگی‌های مطلوبی که برای طبیعت‌گردی دارد، در ظاهر نیز بسیار به فورد سری F  شبیه است و از همین رو به دلیلعلاقه‌ای که جوانان به این تیپ خودروها دارند، مورد توجه در کشور ما قرار گرفته است.

تعدادی از خریداران این خودرو اقدام به تعویض جلوپنجره و سپر آن می‌کنند که ظاهر این خودرو را به فورد سری F شبیه‌تر می‌کند.

علاوه بر آن، آمیکو طی چند سال گذشته که با پیکاپ آسنا در بازار خودرو ایران حضور دارد و با توجه اعتباری که در این مدت بین عموممشتریان به خصوص جوانان کسب کرده است، توانسته توجه عموم را به سمت این محصول خود جذب نماید.

خودرو پیکاپ آسنا همچنین بازار دست دوم خوبی نیز دارد و در حال حاضر جدی‌ترین رقیب سایر خودروهای پیکاپ موجود در بازار میباشد .

آمیکو آسنا یک خودرو با قیمت مناسب برای طبیعت‌گردی

در سال‌های گذشته موضوع طبیعت‌گردی در میان جوانان رواج زیادی پیدا کرده است. از همین رو نیاز به خودروهای مناسب برای اینمنظور بیش از پیش احساس می‌شود.

آمیکو آسنا از بهترین گزینه‌ها برای گردش در مسیرهای صعب‌العبور است و از آنجا که قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر رقبای خود مانندتویوتا هایلوکس دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای طبیعت‌گردان باشد.

آسنا به دلیل داشتن شاسی مستقل و فاصله مناسب میان محور چرخ‌ها، در نقش یک خودروی آفرودی عملکرد بسیار خوبی دارد.

آمیکو آسنا زیربندی بسیار قوی و مناسبی دارد و از لحاظ ابعاد نیز از تویوتا هایلوکس بزرگ‌تر است و در این مدت که در بازار ایرانعرضه شده، نشان داده که  خودروی قابل اطمینانی است.

علاوه بر این موارد، آمیکو در طول زمان فعالیت خود نشان داده است که موضوع تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش توجه ویژه ایداشته و دغدغه مشتریان خود را تا حدود زیادی کاسته است.

این ویژگی های آمیکو باعث شده است تا مشتریان با خیال آسوده بتوانند از این شرکت خودروی آفرودی بخرند و به دل طبیعت بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی