پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

التهاب در بازار تنها نتیجه صحبت از صادرات و واردات خودرو

به گفته نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران، صادرات و واردات خودرو هر دو در این شرایط امکان پذیر نیست و به جز ملتهب کردن بازار خودرو هیچ دست آوردی ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اسد کرمی؛ نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران گفت: مسئولان در تمام دنیا در هر زمینه ای می کوشند که بازار […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

به گفته نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران، صادرات و واردات خودرو هر دو در این شرایط امکان پذیر نیست و به جز ملتهب کردن بازار خودرو هیچ دست آوردی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اسد کرمی؛ نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران گفت: مسئولان در تمام دنیا در هر زمینه ای می کوشند که بازار را ملایم کنند و به مردم استرس ندهند در کشور ما کاملا برعکس است و هر مسئولی که نظری می دهد در همان زمینه التهاب ایجاد می شود و این مسئله آرامش مردم و کاسبان آن عرصه را هم نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

او گفت: وقتی صحبت از واردات شد با در نظر گرفتن شرایط روز و کسانی که در این زمینه تجربه دارند می دانستند که شدنی نیست اما التهاب به وجود آورد و باعث شد کسب و کار خودرو از رونق بیفتد و یک سری به هوای آمدن خودروی با کیفیت ارزان، خودرو نخرند و دست نگه دارند، یک عده هم که تکلیفشان روشن است با احتکار خودروهایی که به روش‌های مختلف وارد کرده اند، گذاشتند التهاب بخوابد تا بتوانند با سود بیشتری به مردم خودرو بفروشند.

این نمایشگاه دار گفت: ما به جای اینکه در همین امروز و شرایط تحریم مملکت به فکر این باشیم که بتوانیم خودرو را با کیفیت بهتر و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهیم هر روز با مطرح کردن مسائلی مانند واردات و صادرات، التهاب ایجاد می کنیم. ما هنوز در تولیداتی که پول آن را نیز قبلا از مردم گرفتیم و ثبت نام کردند مانده ایم حالا به یکباره یک میلیون خودرو را چگونه می خواهیم صادر کنیم؟

او در ادامه گفت: تعجب می‌کنم که آقایان قانون را از مردم بهتر می دانند مگر می شود به راحتی یک میلیون خودرو را که به هیچ وجه امکان ساختش در کشور را نداریم صادر کنیم؟ مگر وسایل خانه است که از طریق کولبری جابه جا و قاچاق شود؟ ما داریم راجع به خودرو صحبت میکنیم

کرمی ضمن اشاره به اینکه خودرو پراید برای خودشان چهل میلیون در می آید ولی به سه برابر قیمت و بی کیفیت به مردم ارائه می شود گفت: بهتر است دست از سر کار گذاشتن و سرگرم کردن مردم برداریم و بیاییم با عدد و رقم بازی نکنیم؛ کیفیت خودرها را بالا ببریم دست های پشت پرده را کوتاه کنیم و خودرو را به قیمت اصلی آن به مردم عرضه کنیم. حالا صادراتش پیشکش دوستان نگران و زحمتکش.

انتهای پیام/

تولید بیش از 370 هزار دستگاه طی 6 ماهه نخست سال جاری

طرح ساماندهی مجلس موجب ایجاد توازن در بازار خودرو می شود

کنترل سوداگری در بازار با عرضه خودرو در بورس کالا

TIGGO 8 PRO مجهز به صفحه نمایش دوگانه هوشمند 24.6 اینچی قابل قیاس با خودروهای لوکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی