پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

رودشو خودروهای کلاسیک های ب ام و در نمایندگی پرشیا خودرو دادمان

پرشیا خودرو به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و مینی در ایران در ادامه برنامه های خود و در راستای آشنایی مخاطبان و علاقمندان خودروهای کلاسیک ب ام و به همراه بخش “پرشیاکلاسیک” اقدام به برگزاری یک رودشو با حضور خودروهای کلاسیک ب ام و کرده است. […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

پرشیا خودرو به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و مینی در ایران در ادامه برنامه های خود و در راستای آشنایی مخاطبان و علاقمندان خودروهای کلاسیک ب ام و به همراه بخش “پرشیاکلاسیک” اقدام به برگزاری یک رودشو با حضور خودروهای کلاسیک ب ام و کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

از خودروهای حاضر در این رودشو می توان به 2002 مدل 1975، E30 (سری 3 دهه 1980 نسل دوم) E34 ( سری 5 نسل سوم) E21 (سری 3 نسل اول) E12 ( نسل اول سری ۵، مدل 518 در رنگ های مختلف) و سایر مدل ها اشاره کرد.

“پرشیاکلاسیک” بخش بازسازی خودروهای کلاسیک ب ام و در مجموعه پرشیا خودرو است که توانسته با تکیه بر سابقه موفق و طولانی این شرکت در بحث ارائه خدمات پس از فروش خودروهای ب ام و اقدام بازسازی و تعمیر خودروهای کلاسیک نماید.

این رودشو روز سه شنبه 27 مهر ماه از ساعت 17 الی 19 در محل نمایندگی کد 134 پرشیاخودرو واقع در آدرس تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، بعد از خیابان میلاد، پلاک ۱۵۹ برگزار می شود و بازدید برای عموم علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/

فستیوال سراسری تجربه پریمیوم پرشیا خودرو

دورهمی پرشیا کلاسیک در شعبه لواسان برگزار شد

معرفی نسل جدید ب ام و سری 2 / حرکت خلاف جهت در مسیر زیبایی!

دورهمی جذاب کلاسیک های ب ام و در نمایندگی پرشیا خودرو لواسان

کسب همزمان 2 رتبه نخست در آخرین ارزیابی ISQI توسط پرشیا خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی