پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سهمیه بندی بنزین-کارت سوخت

اختلال ایجاد شده هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت ایجاد نمی کند

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت درپی بروز مشکل در اختلال ایجاد شده بیان کرد: هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت مالکان خودرو ایجاد نخواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: متأسفانه استفاده از کارت سوخت‌های خودروها دچار مشکل شده اما سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت با مشکل مواجه نیست. […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ آبان ۱۴۰۰

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت درپی بروز مشکل در اختلال ایجاد شده بیان کرد: هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت مالکان خودرو ایجاد نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: متأسفانه استفاده از کارت سوخت‌های خودروها دچار مشکل شده اما سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت با مشکل مواجه نیست. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سامانه سوخت را از مدار خارج کرده و مردم می‌توانند از پمپ بنزین‌ها با قیمت بنزین آزاد استفاده کنند و مشکلی برای سوخت‌گیری وجود ندارد.

وی تاکید کرد: این اطمینان را می‌دهیم که مشکلی هم برای سهمیه سوخت هموطنان ایجاد نشود چرا که سامانه کارت آفلاین است و سهمیه‌ها بدون مشکل حفظ می‌شوند. کارشناسان شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی نیز در حال بررسی مشکل فنی بوده و به محض رفع آن به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی