پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایلان ماسک

سفارشی که ایلان ماسک را به ثروتمندترین فرد تاریخ تبدیل کرد

بعد از اینکه شرکت اجاره خودرو هرتز 100 هزار دستگاه خودرو به تسلا سفارش داد، ایلان ماسک، مالک شرکت خودروسازی تسلا و شرکت اسپیس اکس با دارایی 287 میلیارد دلار، ثروتمندترین انسان تاریخ شد! به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو ایلان ماسک، مالک شرکت خودروسازی تسلا و شرکت اسپیس اکس با دارایی 287 میلیارد […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۵ آبان ۱۴۰۰

بعد از اینکه شرکت اجاره خودرو هرتز 100 هزار دستگاه خودرو به تسلا سفارش داد، ایلان ماسک، مالک شرکت خودروسازی تسلا و شرکت اسپیس اکس با دارایی 287 میلیارد دلار، ثروتمندترین انسان تاریخ شد!

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

ایلان ماسک، مالک شرکت خودروسازی تسلا و شرکت اسپیس اکس با دارایی 287 میلیارد دلار، ثروتمندترین انسان تاریخ شد! ارزش دارایی های ایلان ماسک تنها در روز دوشنبه پس از افزایش 12.7 درصدی سهام شرکت خودروسازی تسلا، 36 میلیارد دلار افزایش یافت. ارزش کل سهام تسلا نیز با این جهش به عدد 1000 میلیارد دلار رسید.

ایلان ماسک

مهمترین دلیل جهش سهام شرکت تسلا، سفارش شرکت اتومبیل کرایه هرتز است. این شرکت برای ایجاد ناوگان الکتریکی خود، 100 هزار خودرو به تسلا سفارش داده که این خودروها باید تا پایان سال 2022 تامین شوند.

تسلا

رشد یک روزه ثروت ایلان ماسک بزرگ ترین جهش در تاریخ شاخص میلیاردرهای بلومبرگ و برابر با دارایی خالص 34امین فرد ثروتمند جهان بود! بر اساس گزارش بلومبرگ، ثروت ایلان ماسک تقریبا 100 میلیارد دلار از جف بزوس که پیشتر ثروتمندترین فرد جهان نام گرفته بود، بیشتر شده است. جف بزوس موسس آمازون تا روز دوشنبه 193 میلیارد دلار ثروت داشت.

ایلان ماسک

بیش از یک سال پیش بود که کمپانی اجاره خودرو هرتز به دلیل برخی مشکلات اقتصادی ناشی از فاکتورهای مختلف از جمله همه‌گیری کرونا، در معرض ورشکستگی قرار گرفت. این شرکت چند ماه پیش برنامه اشتراک جدیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای بهبود وضعیت مالی‌اش اعلام نمود. ظاهراً این تلاش‌ها در حال به ثمر نشستن بوده و هرتز اعلام کرده ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو به ویژه تسلا مدل ۳ را به این خودروساز آمریکایی سفارش داده است.

شرکت اجاره اتومبیل هرتز

ارزش این معامله ۴.۴ میلیارد دلار تخمین زده شده و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ خودروها به هرتز تحویل داده شوند. مشتریانی که خواهان استفاده از تسلا مدل ۳ در ناوگان هرتز باشند دسترسی کامل به جایگاه‌های شارژ سوپرشارژر تسلا خواهند داشت.

شرکت اجاره اتومبیل هرتز


مدیرعامل موقت هرتز: خودروهای الکتریکی همه‌گیر شده‌اند و ما تنها در آغاز کار هستیم و در آینده رشد تقاضا و علاقه به این خودروها را در سراسر جهان خواهیم دید.


تسلا

مشتریان تسلا مدل ۳ هرتز تجربه اجاره خودرو متمایز و سطح بالایی را در مقایسه با سایر افراد اجاره کننده خودروهای درون‌سوز خواهند داشت. این افراد به هدایت‌گر دیجیتالی‌ای دسترسی دارند که به آن‌ها درباره چیزهای مختلف آموزش می دهد. همچنین در آینده نزدیک نیز فرایند سفارش دهی سریع‌تر خودرو الکتریکی با استفاده از برنامه موبایلی هرتز عملیاتی خواهد شد. این شرکت می‌خواهد خودروهای الکتریکی تا تحویل تمامی سفارش‌ها از تسلا، سهم بالای ۲۰ درصدی از ناوگانش را داشته باشند.

تسلا

گفته می‌شود این بزرگ‌ترین سفارش خودرویی به تسلا لقب گرفته است. با ورود هرتز به کلاس خودروهای الکتریکی رقبا نیز همین کار را انجام خواهند داد. البته هنوز مشخص نیست که این شرکت‌ها هم با تسلا قرارداد خواهند بست یا خیر.

برچسب‌ها :

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی