پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیمه 1

10 دلیل برای خرید آنلاین بیمه!

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو افراد مختلف در طول زندگی همواره در معرض خطرات مالی و جانی هستند. بیمه، یک روش مطمئن برای جبران خسارات ناشی از بروز چنین اتفاقات ناگواری است. اگر به فکر خرید بیمه هستید، مقایسه روش های خرید بیمه اطلاعات لازم را برای بهترین خرید در اختیارتان قرار می دهد. […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۶ آبان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو افراد مختلف در طول زندگی همواره در معرض خطرات مالی و جانی هستند. بیمه، یک روش مطمئن برای جبران خسارات ناشی از بروز چنین اتفاقات ناگواری است.

اگر به فکر خرید بیمه هستید، مقایسه روش های خرید بیمه اطلاعات لازم را برای بهترین خرید در اختیارتان قرار می دهد.

اگر تجربه خرید حضوری بیمه را دارید و شما هم مثل هر کس دیگر از انتظار کشیدن در دفاتر بیمه و رفت و آمد های بیهوده به نمایندگی بیمه‌های گوناگون خسته شده‌اید، بهتر است یک بار هم شده خرید آنلاین بیمه از bimebazar را تجربه کنید.

آدرس :www.bimebazar.com

امروزه خرید آنلاین بیمه همانند خرید آنلاین کیف، کفش، لباس و… رواج یافته است. خرید آنلاین بیمه در مقایسه با دیگر روش های موجود مزیت های مختلفی دارد.

اگر برای خرید آنلاین بیمه مردد هستید بهتر است با ما همراه شوید! در ادامه به بررسی 10 دلیل مهم برای خرید آنلاین بیمه و بیان مزایای خرید آنلاین بیمه می پردازیم:

هر روز و هر ساعتی از شبانه روز بیمه شوید!

حتما می دانید که برای خرید بیمه باید در ساعات و روزهای اداری به دفاتر بیمه مراجعه کنید. حال اگر خودتان نیز در ساعات اداری جایی مشغول به کار باشید ، این کار را دشوارتر می کند.

این در حالیست که با خرید آنلاین بیمه می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی و تنها با فشردن چند دکمه از سیستم خود بیمه شوید!

بیمه 2

با خرید آنلاین بیمه قیمت بیمه های مختلف را مقایسه کنید.

فرض کنید برای امری می خواهید بیمه شوید، به چند دفتر بیمه می توانید مراجعه کنید؟ یا با چند نماینده بیمه می توانید در مورد قیمت بیمه ها صحبت کنید؟

آیا پس از کسب اطلاعات مورد نیازتان به راحتی می توانید قیمت-ها را باهم مقایسه کنید و در نهایت اطمینان حاصل کنید که بهترین خرید بیمه را انجام داده اید!؟

از جمله مزایای خرید آنلاین بیمه این است که به مشتریان این امکان را می دهد تا بر اساس شرایط خود قیمت ها را ببینند و با هم مقایسه کنند.

شما اطلاعات خود را در سامانه ثبت می کنید و سپس بیمه ها با قیمت های مختلف را می بینید و مناسب ترین بیمه را انتخاب می-کنید، به همین راحتی!

یک لیست کامل برای انتخاب بیمه موردنظرتان داشته باشید!

یکی دیگر از ویژگی های خرید آنلاین بیمه آن است که شما می-توانید تعداد زیادی از بیمه های مختلف را ببینید و انتخاب کنید.

هر چه گستره انتخاب شما وسیع تر باشد، خریدتان با اطمینان تر و بهتر خواهد بود. با خرید آنلاین بیمه دیگر نیازی نیست به شعب مختلف مراجعه کرده و بیمه ها را با هم مقایسه کنید. تنها با یک سرچ تمام اطلاعات در اختیارتان خواهد بود.

زمان باارزش ترین سرمایه شماست، آن را برای خرید بیمه از دست ندهید.

اگر تا کنون به دفاتر بیمه مراجعه کرده باشید، حتما برایتان پیش آمده است که منتظر بمانید و زمانی را صرف رفت و آمد به شعب مختلف کرده باشید.

در حالی که در خرید آنلاین می توانید به راحتی و تنها در چند ثانیه بیمه های مختلف را ببینید و با هم مقایسه کنید. با مقایسه روش  های خرید بیمه، متوجه می شویم بیمه آنلاین به دلیل صرف زمان بسیار کمتر نسبت به روش های دیگر برتری دارد.

به جای گوش دادن به توضیحات طولانی نمایندگان بیمه، اطلاعات بیمه دلخواه خود را آنلاین ببینید. خلاصه و مفید!

ممکن است اطلاعات مختلفی در مورد بیمه ها، انواع آن ها، قیمت-ها و مسائل مختلف داشته باشید. مطمئنا در شرایط حضوری تنها می توانید تعداد محدودی از سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ مورد نظرتان را دریافت کنید.

در واقع یکی از مزایای خرید آنلاین بیمه این است که شرایط مناسب بیمه آنلاین باعث می شود تا مشتریان گرامی به راحتی بتوانند اطلاعات کاملی کسب کنند.

با خرید آنلاین بیمه، از تخفیف ها و طرح ها با خبر شوید.

از دیگر مزایای خرید آنلاین بیمه این است که شما از طریق ثبت نام در سایت های مختلف می توانید از طرح ها و تخفیفات ویژه آن ها مطلع شوید.

گاهی سایت ها برای جلب رضایت مشتریان وفادار خود به آن ها تخفیفات ویژه ای ارئه می دهند. بسته به شرایط و نیازهای مشتریان، این تخفیف ها از طریق ایمیل یا پیام، به اطلاع آن ها رسانده می شوند.

سریع تر پاسخ سوالات خود را بیابید.

خرید آنلاین بیمه نیز همانند سایر کسب و کارهای آنلاین فرآیند بررسی سفارش ها و پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز را تسریع بخشیده است. در حالی که در خرید حضوری، امکان پاسخگویی به این سرعت وجود ندارد و پاسخگویی به شکل حضوری یا تلفنی باعث اتلاف وقت مشتریان گرامی می شود.

به راحتی از نظرات و تجربه های دیگران با خبر شوید.

از جمله مزایای خرید آنلاین بیمه این است که در خرید آنلاین بیمه دیگر نیازی نیست به دنبال مشتریان سابق بگردید و از آن ها در مورد بیمه مدنظرتان سوال کنید.

شما می توانید در بخش نظرات مشتریان در سایت بیمه موردنظرتان نظرات و تجربیات آن ها را بخوانید و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید بیمه کنید.

از قوانین و شرایط بیمه ها اطلاعات به روزی داشته باشید.

در صنعت بیمه ممکن است هر لحظه تغیراتی در قوانین و مقررات پیش آید. شما با مراجعه به سایت خرید آنلاین بیمه می توانید هر لحظه از چنین تغییراتی مطلع شوید.

به این ترتیب با آگاهی بیشتر و به روزتری برای خرید بیمه اقدام کنید و این یکی از مزایای خرید آنلاین بیمه است که مانع از مراجعات متعدد مشتریان به دفاتر بیمه می شود.

در ایجاد شلوغی های بیهوده و آلودگی هوا سهیم نباشید!

برای خرید آفلاین یا حضوری بیمه مجبور هستید سوار وسیله نقلیه شوید و از اینجای شهر به جای دیگر بروید و این رفت و آمد ها روی هم رفته موجب آلودگی هوا می شود.

به علاوه تجمع در دفاتر بیمه به خاطر یک سوال یا خرید بیمه و ارائه توضیحات در کنار پاسخگویی به تلفن ها می تواند موجب شلوغی و بروز مشکلات زیادی شود.

شما با خرید آنلاین بیمه می توانید از تمام این دردسرها دور باشید و یک مورد از مزایای خرید آنلاین بیمه این است که شما می توانید در کمال آرامش مطمئن ترین خرید بیمه را انجام دهید.

خرید آنلاین بیمه، یک تجربه متفاوت!

امروزه خرید بیمه به شکل آنلاین و آفلاین (حضوری) انجام می-شود. با مقایسه روش های خرید بیمه متوجه ویژگی ها و مزایای خرید آنلاین بیمه می شوید.

در واقع با خرید آنلاین بیمه، شما یک معامله مطمئن انجام می دهید زیرا زمان خود را در شلوغی های نمایندگی بیمه ها تلف نکرده اید و به علاوه از رفت و آمد ها و صرف هزینه های اضافی نیز جلوگیری کرده اید.

درکنار تمامی این موارد با یک مقایسه از اطلاعات بیمه های گوناگون در محیطی آرام بهترین انتخاب را برای خرید بیمه انجام می دهید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها : بیمهرپرتاژ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی