پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

جزئیات تغییر ساعت طرح ترافیک تهران از 10 آبان ماه

طبق اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از تاریخ 10 آبان 1400 ساعت شروع اجرای محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا ازساعت 8:30 به 7:30 و ساعت خاتمه آن از 16 به 17 تغییر یابد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۸ آبان ۱۴۰۰

طبق اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از تاریخ 10 آبان 1400 ساعت شروع اجرای محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا ازساعت 8:30 به 7:30 و ساعت خاتمه آن از 16 به 17 تغییر یابد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران در اظلاعیه ای اعلام کرد: « در جلسه شماره 70 شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران مقرر شد:

در مرحله اول و قبل از بازگشایی دانشگاه ها و مدارس از تاریخ 10 آبان 1400 ساعت شروع اجرای محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا ازساعت 8:30 به 7:30 و ساعت خاتمه آن از 16 به 17 تغییر یابد.

-در مرحله دوم و پس از بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس، ساعات اجرای محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا مطابق با وضعیت قبل از شیوع کرونا ( با توجه به مصوبات قبلی) تغییر می یابد. براساس ساعات اجرای محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران در شش ماه اول سال از ساعت 6:30 تا 19 و در شش ماه دوم سال از ساعت 6:30 تا 18می‌باشد.

ضمنا مقرر شد که شورای حمل و نقل و ترافیک تهران لغو منع تردد شبانه در تهران را از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست نماید.»

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک از 10 آبان

آیا طرح ترافیک تهران به روال سابق باز می گردد؟

هویت هر خودرو پلاک آن است

ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد

طرح ترافیک از فردا تا 30 مرداد لغو شد

ساعت طرح ترافیک پایتخت تغییری نکرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی