پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادفات شهری

هر یک دقیقه یک تصادف! / آمار فاجعه بار تصادف در تهران

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هر یک دقیقه یک تصادف در معابر پایتخت رخ می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهر تهران جمعیتی حدود 9 میلیون نفر دارد. در این شهر روزانه حدود 1700 تصادف رخ می‌دهد و به عبارتی دیگر می‌توان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هر یک دقیقه یک تصادف در معابر پایتخت رخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهر تهران جمعیتی حدود 9 میلیون نفر دارد. در این شهر روزانه حدود 1700 تصادف رخ می‌دهد و به عبارتی دیگر می‌توان گفت که هر یک دقیقه یک تصادف در معابر پایتخت رخ می‌دهد.

وی شمار موتورسیکلت‌ها در تهران را چهار میلیون و 200 هزار دستگاه اعلام کرد و گفت: معادل همین تعداد نیز خودرو در تهران شماره‌گذاری شده و علاوه بر آن تعداد قابل توجهی خودرو نیز در حال تردد در معابر است که دارای پلاک شهرهای دیگر است.

رازقی با بیان اینکه حدود 660 تقاطع هوشمند درتهران داریم، گفت: مشکل اصلی ما فوتی های موتورسیکلت سواران است که باید این موضوع و مشکل حل شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : تعاملات مناسب و سازنده ای با کمیسیون های فنی به میزان 336 جلسه و کمیته فنی 25 جلسه و 14 جلسه با موضوع ساماندهی موتورسواران برگزار شده است و جلسات تخصصی و نشست های مشترک با مجموعه شهرداری و معاونین آن داشته ایم.

وی به طرح موتوریار اشاره کرد و گفت: طرح موتور یار در این مدت بسیار اثر گذار بوده و توانسته است آمار تخلفات موتورسواران را تا حدود زیادی کاهش دهد .

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

میزان تصادفات طی 6 ماهه نخست سال جاری کاهش یافت

تصادفات تا سقف ۸ میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد

جزئیات تصادف مرگبار ب ام و بزرگراه مدرس!

سقف مجاز سرعت در معابر چقدر است؟

پلیس با وانت بارها و دستفروشی در حاشیه بزرگراه‌های پایتخت برخورد می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی