پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلاک مخدوش شده

حکم جالب آقای قاضی به یک راننده متخلف!

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: دادیار شعبه ۱۰ اجرای احکام کیفری کرج راننده متخلفی که پلاک خودرو خود را مخدوش کرده بود را ملزم به پخش تراکت قوانین راهنمایی و رانندگی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ حمداله رحمتی پور سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اظهار کرد: یکی از […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: دادیار شعبه ۱۰ اجرای احکام کیفری کرج راننده متخلفی که پلاک خودرو خود را مخدوش کرده بود را ملزم به پخش تراکت قوانین راهنمایی و رانندگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ حمداله رحمتی پور سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اظهار کرد: یکی از شهروندان که اقدام به دستکاری پلاک خودرو خود کرده بود، برابر رای دادیار شعبه 10 اجرای احکام کیفری شهرستان کرج، بااستفاده از نهادهای ارفاقی مانند تعلیق مجازات، تعویق صدور حکم و استفاده از مجازات های جایگزین به جای مجازات حبس، مقرر شد تا راننده متخلف اقدام به پخش تراکت های اطلاع رسانی قوانین راهنمایی و رانندگی کند.

وی اشاره کرد :پلیس راهنمایی و رانندگی البرز علاوه بر ماموریت های روزانه خود ، طرح برخورد با مخدوش و پوشاندن پلاک خودرو را به صورت ویژه اجرا می کند.

وی اضافه کرد: طبق قانون رانندگان وسیله نقلیه که اقدام به پوشش پلاک خود از طریق مخدوش نمودن یا گذاشتن کاور و دیگر ترفندها بر روی پلاک برای فرار از اعمال جریمه در حین ارتکاب تخلف و یا ترددهای غیرمجاز در طرح های ممنوعیت و محدودیت تردد طرح مقابله با کرونا و امثال آن می کنند، برابر مقررات علاوه بر اعمال قانون تخلف انجام شده و توقیف خودروی آنها در پارکینگ به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

رحمتی پور افزود : تخلفات رانندگان درمعابر شهری علاوه بر حضور فیزیکی ماموران ، با استفاده از دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف شهری به صورت مکانیزه اعمال قانون می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی