پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

من معتقدم که تولید داخل خودرو را نباید رها کرد

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، هرچند بیشتر نمایندگان با مصوبه آزادسازی واردات خودرو موافق هستند اما من معتقدم که تولید داخل را نباید رها کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدحسین فرهنگی در برنامه «تهران 20»، درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو، گفت: هرچند بیشتر نمایندگان با مصوبه آزادسازی واردات خودرو موافق […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، هرچند بیشتر نمایندگان با مصوبه آزادسازی واردات خودرو موافق هستند اما من معتقدم که تولید داخل را نباید رها کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدحسین فرهنگی در برنامه «تهران 20»، درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو، گفت: هرچند بیشتر نمایندگان با مصوبه آزادسازی واردات خودرو موافق هستند اما من معتقدم که تولید داخل را نباید رها کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولیدات داخل و ملاحظاتشان را باید در نظر داشت، افزود: اکنون نزدیک به پنجاه هزار نفر نیروی کار در دو خودروسازی مطرح کشور و در زیرمجموعه های آنان مشغول به کار هستند. اما تولید کنونی، برابر تمام ظرفیت نیست. با توجه به آمارهای کارشناسی شده، ظرفیت تولید خودروسازان یک میلیون و پانصد هزار دستگاه است، درحالیکه میزان تولید سالانه آن‌ها به یک سوم این تعداد نیز نمی‌رسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک شورای عالی نظارت تشکیل داده است التزام مجمع به اجرای سیاست های کلی نظام به آن است که سیاست های کلی نظام در مصالح ملی رعایت شود.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

مصوبه واردات خودرو در ایستگاه پایانی است؟

اصلاح طرح ساماندهی صنعت خودرو توسط کمیته صنعت مجلس

تلاش بهارستانی ها برای تصویب طرح ساماندهی صنعت خودرو

ارتقا کیفیت صنعت خودرو در پی انحصار زدایی است

واردات خودرو تهدیدی برای خودروهای داخلی نخواهد بود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی