پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو (8)

بازدید مشاور رئیس جمهور از شرکت ارس خودرو دیزل

گروه صنعتی آمیکو از شرکت های بزرگ مستقر در منطقه آزاد ارس است که در مدت بیش از ۳۳ سال از احداث اولین واحد صنعتی اقدام به توسعه و تأسیس شرکت ‌های متعدد کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این واحد صنعتی انواع موتورسیکلت، آبگرمکن خورشیدی، انواع کولرهای گازی، کلاه ایمنی موتور […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

گروه صنعتی آمیکو از شرکت های بزرگ مستقر در منطقه آزاد ارس است که در مدت بیش از ۳۳ سال از احداث اولین واحد صنعتی اقدام به توسعه و تأسیس شرکت ‌های متعدد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این واحد صنعتی انواع موتورسیکلت، آبگرمکن خورشیدی، انواع کولرهای گازی، کلاه ایمنی موتور سیکلت، انواع باتری، پانل های سقفی و دیواری ساندویچ پانل، انواع رنگ های پودری الکترواستاتیک، دستگاه های رنگ پاش الکترواستاتیک و خودروهای دیزلی سبک و سنگین و بنزینی دوگانه سوز تولید شده است.

گفتنی است؛ سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی به همراه معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس و محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در سفر خود به مناطق آزاد کشور از مجتمع تولیدی ارس خودرو دیزل بازدید کردند.

انتهای پیام/

معرفی محصول جدید آمیکو در روزهای آینده / ادامه مشکلات ناشی از مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد

نمایشگاه آفرود و اتوکمپینگ تا جمعه 30 مهر ماه دایر است

گزارش تصویری حضور آمیکو در نمایشگاه اکوتوریسم و ماجراجویی

فروش ویژه پیکاپ آمیکو آسنا

حضور شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) درنمایشگاه و جشنواره سفر ،اکوتوریسم ماجراجویی،کمپینگ،تجهیزات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی