پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 7

تکنولوژی در لباس مد روز معرفی تیگو 7 پرو، کراس اووری جذاب و موفق

شرکت مدیران خودرو به دنبال اجرای سیاست نوآورانه ارتقای محصولات، تصمیم گرفته که نوسازی سبد تولیدات خود را سرعت ببخشد و در همین راستا، خودروهای جدیدی را به بازار معرفی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پس از معرفی تیگو 8 پرو و استقبال گسترده مردم از این خودرو، اکنون نوبت به تیگو 7 […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

شرکت مدیران خودرو به دنبال اجرای سیاست نوآورانه ارتقای محصولات، تصمیم گرفته که نوسازی سبد تولیدات خود را سرعت ببخشد و در همین راستا، خودروهای جدیدی را به بازار معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پس از معرفی تیگو 8 پرو و استقبال گسترده مردم از این خودرو، اکنون نوبت به تیگو 7 پرو رسیده است.

کراس اوور جدیدی که مشتریان در آینده نزدیک، موفق به دیدار آن خواهند شد. در این مقاله با ویژگی های تیگو 7 پرو بیشتر آشنا می شوید.

استایل ظاهری این محصول، مفهوم جنب و جوش در دنیای امروزی را تفسیر می کند. به گونه ای که در طراحی آن از عناصر طبیعی الگو برداری شده است تا از لحاظ زیبایی شناسی، به بهترین شکل ظاهر شود. جلو پنجره تیگو 7 پرو بر اساس طرح ماتریسی سه بعدی طراحی شده که با ایجاد بازی نور و سایه، یک اثر هنری پرسپکتیو به وجود آورده است.

چراغ های جلو تیگو 7 پرو هم که از نوع LED ماتریسی هستند، در بالاترین ارتفاع ممکن و در نزدیکی محل اتصال جلو پنجره و کاپوت قرار گرفته اند. به لطف این چراغ های زیبا، تیگو 7 پرو چهره ای فریبنده و با شخصیت به خود گرفته است که گویی از نمای رو به رو به بیننده، چشمک می زند.

خطوط برجسته روی بدنه تیگو 7 پرو از ترکیب سه خط غلیظ تشکیل یافته اند. حالت شیب دار سقف خودرو که از جلو به سمت ستون C امتداد پیدا کرده است، در کنار اسپویلر اضافه شده به بالای شیشه عقب، چهره کلی این کراس اوور جذاب را آیرودینامیک تر نشان می دهد.

ویژگی ظاهری بارز تیگو 7 پرو، چراغ LED پیوسته در عقب است که با توجه به فرم هندسی خاص، عرض خودرو را بیشتر جلوه می دهد و حس پایداری به بیننده القا می کند.

پروژه طراحی تیگو 7 پرو توسط یک تیم بین المللی اجرا شده است. سرپرست این تیم که ” استیو یام ” نام دارد، وظیفه اصلی طراحی ظاهر خودرو را بر عهده داشته است. با تمام این صحبت ها، مطمئن باشید که از دیدن تیگو 7 پرو شگفت زده می شوید و کیفیت ساخت بالای آن، به راحتی برای شما قابل لمس خواهد بود.

تیگو 7 پرو

انتهای پیام/

تست درایو ایکس 22 پرو توسط مشتریان در پیست آزادی

گردهمایی مالکان خودروهای ایکس 22 در مراسم باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو

ام وی ام ایکس 22 پرو با قلبی کوچک اما توانمند

کراس اووری برای جوان تر ها/ آشنایی و تجربه رانندگی با ایکس 22 پرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی