پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

خودروهای 2 خودروساز بزرگ کشور در بازار اندکی گران شد

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو به ترتیب از اول هفته تاکنون بین ۲ تا ۳ میلیون تومان و بین ۴ تا ۵ میلیون تومان افزایش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو به ترتیب از اول هفته تاکنون بین ۲ تا ۳ میلیون تومان و بین ۴ تا ۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت:بازار خودرو مدت زمان زیادی است که بدون مشتری مانده و معاملاتی صورت نمی گیرد. اگر معامله‌ای هم صورت گرفته باشد برای خودرو‌های کمتر از 400 میلیون تومانی است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با بیان اینکه در هفته گذشته برخی از خودروهای داخلی گران شدند، گفت: قیمت خودرو طی چند روز گذشته افزایش داشته، که علت آن کاهش عرضه خودروسازان است؛ وقتی دارندگان خودرو احساس می‌کنند که خودروسازان عرضه خودرو را کاهش داده اند، قیمت را افزایش می‌دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه افزایش قیمت بین خودرو‌های داخلی متفاوت بوده و در برخی شاهد افزایش 2 میلیونی و در برخی 6 تا 7 میلیون افزایش یافته است، گفت: خودرو‌های سایپا از اول هفته تاکنون بین 2 تا 3 میلیون و خودرو‌های ایران خودرو بین 4 تا 5 میلیون تومان افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره به آخرین قیمت خودرو در بازار، گفت: سمند ال ایکس در بازار 256 میلیون تومان، پژو پارس 304 میلیون تومان، 207 دنده ای 338 میلیون تومان، پراید 131حدود 143 میلیون تومان، پراید 111 حدود 160 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

موتمنی با اشاره به اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت‌ها در بازار، گفت: اصلی ترین دلیل افزایش قیمت خودرو، کاهش عرضه توسط خودروسازان است.

او در خصوص عرضه خودرو در بورس، گفت:ا گر عرضه را بیشتر کنند قیمت‌ها متعادل می‌شود، نیازی به فروش در بورس نیست.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی