پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تلاش شرکت کروز در تولید قطعات پیشرفته کاملا نمود داشته است

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو درمجلس شورای اسلامی گفت: حاصل تلاش شرکت کروز به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو در تولید قطعات پیشرفته کاملا نمود داشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی اکبر کریمی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو درمجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو درمجلس شورای اسلامی گفت: حاصل تلاش شرکت کروز به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو در تولید قطعات پیشرفته کاملا نمود داشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی اکبر کریمی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو درمجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه کروز در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو با اشاره به حرکت قابل تقدیر این شرکت در داخلی سازی و طراحی قطعات گفت: ظرفیت های بسیار گسترده ای در صنعت قطعه سازی وجود دارد که نشان دهنده تلاش و زحمات مدیران، مهندسان و پرسنل زحمتکش در این صنعت است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی به فرصت طلایی که از سال 97 در پی کاهش واردات برای صنعت خودروسازان بوجود آمد اشاره و تصریح کرد: در چند سال اخیر گام های بلندی برای داخلی سازی قطعات خودرو صورت گرفت، بطوری که قطعه سازان تولید قطعات با تکنولوژی بالا و کیفیت بهتر را در دستور کار قرارداده اند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حاصل تلاش شرکت کروز به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو در تولید قطعات پیشرفته کاملا نمود داشته است، بیان کرد: امیدواریم در مجموعه صنعت قطعه سازی کشور روز به روز شاهد رشد و بالندگی باشیم و علاوه بر تولید داخل که رفع نیاز ارزی صنعت خودرو کشور را به دنبال دارد، بتوانیم در آینده به صادر کننده قطعات خودرو نیز تبدیل شویم.

حاصل دستاوردهای کروز با همت بلند جوانان ایرانی محقق شده است

روح اله عباس پور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه کروز در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو با اشاره به جمله شهید قاسم سلیمانی که “فرصت هایی که در تهدیدات است در خود فرصت ها نیست” اظهارداشت: حاصل دستاوردهای کروز درعرصه داخلی سازی قطعات از همت بلند جوانان ایرانی توانمند، مبتکر و خلاق حکایت می کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سرعت پیشرفت در صنعت قطعه سازی اشاره کرد: در آینده تحولی جدی و قابل تقدیری در صنعت خودروسازی کشور خواهیم داشت و ظرفیتی که در حوزه داخلی سازی قطعات خودرو شاهد هستیم می تواند مصداق واقعی خوداتکایی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی