پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن موتور

اجرای طرح پاییزه خدمات پس از فروش بهمن موتور

طرح ویژه خدمات پس از فروش بهمن موتور با نام طرح تخفیف پاییزه از یکم تا یازدهم آذر با هدف انجام بازدیدهای فصلی رایگان و ارائه تخفیف در اجرت سرویس های ادواری و قطعات مصرفی و یدکی برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طرح تخفیف پاییزه بهمن موتور ویژه خدمات پس از […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۶ آبان ۱۴۰۰

طرح ویژه خدمات پس از فروش بهمن موتور با نام طرح تخفیف پاییزه از یکم تا یازدهم آذر با هدف انجام بازدیدهای فصلی رایگان و ارائه تخفیف در اجرت سرویس های ادواری و قطعات مصرفی و یدکی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طرح تخفیف پاییزه بهمن موتور ویژه خدمات پس از فروش خودروهای این شرکت از یکم آذر آغاز و تا یازدهم آذر ادامه دارد. این طرح برای خودروهای فیدلیتی (Fidelity)، دیگنیتی(Dignity)، مزدا (Mazda)، فاو (FAW)، هاوال(Haval)، پیکاپ کاپرا و وانت کارا و مزدا اجرا می شود.

در این طرح انجام بازدیدهای فصلی خودروها به منظور جلوگیری از افزایش هزینه ها در اولویت قرار گرفته است که به صورت رایگان انجام شده تا از اعمال هزینه های بعدی به مشتریان در آینده جلوگیری شود. بازدید عملکرد بخاری و کولر، سطح مایعات (ضدیخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک، منبع آب شیشه شور)، نشتی مایعات، وضعیت تایرها و لنت ها، برف پاکن، سیستم روشنایی خودرو و بررسی پارامترهای عملکردی موتور با دستگاه از جمله خدمات رایگان ارائه شده در طرح خدمات پاییزه است.

شرکت بهمن موتور هدف از اجرای این طرح را افزایش رضایتمندی مشتریان اعلام کرده تا بتواند شعار همیشگی “همراه مراقبتان هستیم” را پررنگ تر به نمایش بگذارد.

15 تا 25 درصد تخفیف در ارائه قطعات مصرفی و یدکی در نظر گرفته شده است و از جمله مزایای این کمپین می باشد. از آن جا که انجام سرویس های ادواری در طول عمر قطعات خودرو حائز اهمیت است، 50 درصد تخفیف نیز در اجرت سرویس های ادواری در نظر گرفته شده است.

در 59 شهر و 77 نمایندگی بهمن موتور خدمات رسانی در قالب طرح تخفیف پاییزه انجام خواهد شد و تمام خودروهای فاقد گارانتی و گارانتی‌دار از خدمات این طرح می توانند استفاده کنند، متقاضیان استان های تهران و البرز نیز می توانند علاوه بر دریافت نوبت پذیرش و مراجعه به نمایندگی های مجاز، از طریق سرویس در محل از خدمات مشمول طرح استفاده کنند.

گفتنی است؛ بهمن موتور در دوره های متفاوت در طول سال طرح های خدمات پس از فروش اجرا کرده و توانسته میزان رضایت مشتریان خود در این حوزه را افزایش دهد. مشتریان برای دریافت خدمات می توانند از طریق وبسایت گروه بهمن و نرم افزار موبایل به صورت اینترنتی نوبت پذیرش دریافت کنند. همچنین با دارا بودن تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده و تجهیزات استاندارد در نمایندگی ها، خاطر مشتریان خود را از کیفیت خدمات پس از فروش آسوده کرده است.

انتهای پیام/

پایان طرح فروش آنلاین آبان خودروهای جدید شرکت بهمن موتور

فیدلیتی و دیگنیتی دوشنبه هفدهم آبان به فروش می رسند

عرضه محصولات گروه بهمن به صورت آنلاین است

4 خودروی جدید بهمن موتور در راه بازار + گزارش تصویری از خط تولید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی