پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجتمع البرز

افتتاح بزرگ ترین مجموعه خدماتی شمال شرق تهران

افتتاحیه رسمی مجتمع خدمات خودرو البرز در اولین جمعه شب آذر ماه ۱۳۹۴، مجتمع خدماتی البرز واقع در منطقه آجودانیه تهران میزبان تعداد زیادی از علاقه مندان و فعالان عرصه خودرو و اهالی مطبوعات و رسانه‌ها بود. جشن افتتاح این مجموعه کامل و پیشرفته با پذیرایی، مراسم موسیقی زنده هیجان انگیزی همراه بود. در مجموعه […]

javankhodro
جمعه - ۶ آذر ۱۳۹۴

افتتاحیه رسمی مجتمع خدمات خودرو البرز

در اولین جمعه شب آذر ماه ۱۳۹۴، مجتمع خدماتی البرز واقع در منطقه آجودانیه تهران میزبان تعداد زیادی از علاقه مندان و فعالان عرصه خودرو و اهالی مطبوعات و رسانه‌ها بود. جشن افتتاح این مجموعه کامل و پیشرفته با پذیرایی، مراسم موسیقی زنده هیجان انگیزی همراه بود.

در مجموعه خدماتی البرز قرار است فضایی متفاوت تجربه شود، ساختمان هایی مدرن که مطابق اصول روز ساخته شده و همچنین تشریفات پذیرش و انجام خدمات که در این مجموعه کاملا استاندارد است. در این مجتمع علاوه بر کارواش ، برندهایی نظیر مرسدس بنز، پرشیا خودرو، تویوتا و لکسوس ، چند مجموعه خدمات بدنه خودرو و آپشن، لاستیک و آرین موتور وارد کننده محصولات میتسوبیشی به ایران، که فعالیت گسترده‌ای در این مجموعه دارد شروع به فعالیت خود کردند. در غرفه‌های آرین موتور(میتسوبیشی) و مزدا نام نمایندگی خوش آوازه، شکاری به چشم می‌خورد و به بازدید کنندگان نوید یک سرویس بی نقص و تخصصی را می‌داد. البته به زودی مجموعه خدماتی برند لوکس فرانسوی یعنی DS نیز در این مجموعه شروع به فعالیت خواهد کرد.

در گوشه‌ای از مجموعه، خودروهای کلاسیک رنگارنگ و ارزشمندی دور هم جمع شده بودند و به مدعوین خوش آمد می‌گفتند. در طرفی دیگر نیز دورهمی محصولات ب ام و جلب توجه می‌کرد. در مراسم افتتاح هریک از غرفه‌های حاضر در این مجموعه، صدای دلنشین اگزوز خودروهای پارک شده در هر یک از غرفه‌ها به این مراسم گرما و هیجان می‌بخشید. در انتها باید افتتاح این مجموعه‌های کامل و تخصصی که مطابق با استانداردهای روز دنیا فعالیت می‌کنند را به فال نیک گرفت.

این مجتمع مدرن در تهران، خیابان آجودانیه(شهید سباری)، بلوار محمدی، خیابان البرز واقع شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی