پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوج چلنجر و چارجر

برادران دوج از زندان فرار کردند!

شرکت دوج به تازگی نسخه ای جذاب از 2 محصول محبوب خود دوج چلنجر و چارجر را تحت عنوان Jailbreak معرفی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت دوج انواع روش‌‌ها برای جلب نظر مشتریان را به‌کار گرفته که یکی از آن‌ها، امکان سفارش ترکیب­‌های جدید رنگی برای نسخه SRT Hellcat Redeye Widebody […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

شرکت دوج به تازگی نسخه ای جذاب از 2 محصول محبوب خود دوج چلنجر و چارجر را تحت عنوان Jailbreak معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت دوج انواع روش‌‌ها برای جلب نظر مشتریان را به‌کار گرفته که یکی از آن‌ها، امکان سفارش ترکیب­‌های جدید رنگی برای نسخه SRT Hellcat Redeye Widebody از دو محصول خود یعنی چارجر و چلنجر است.

این سری جدید که تحت نام Jailbreak (فرار از زندان!) معرفی شده، دست مشتریان را برای سفارش رنگ این خودروها کاملاً باز گذاشته ضمن­ این‌که لوگوی Jailbreak هم روی صفحه نشان­‌دهنده­‌ها به چشم می‌­خورد. اما مهمترین تغییر را می‌­توان در زیر کاپوت یافت، جایی که خروجی پیشرانه به لطف تنظیم مجدد با 10 واحد افزایش به 807 اسب‌­بخار افزایش یافته است.

دوچ چلنجر (1)

در چلنجر SRT، هفت رنگ برای تزئین صندلی­‌ها، نوارهای روی بدنه و رینگ‌ها پیشنهاد شده، درحالی‌که شش رنگ کالیپر ترمز و 5 رنگ هم برای تزئین لوگوهای روی بدنه ارائه شده است.

دوچ چلنجر (2)

وضعیت شخصی‌­سازی چارجر با چلنجر مشابه است، با این تفاوت که در این مدل هفت رنگ برای رینگ‌ها، شش رنگ برای نوار روی بدنه قابل سفارش خواهد بود. در این مدل حتی امکان سفارش رنگ‌های متفاوت برای فرمان، کمربند ایمنی و کفپوش‌­ها نیز وجود دارد.

دوج چارجر (1)

در این مدل‌ها، قفل برخی آپشن‌های خاص شکسته شده که می‌­توان چرم خاکستری لاگونا Hammerhead برای روکش صندلی­‌ها، انواع چرم و آلکانترا برای روکش فرمان و کالیپر ترمزهای زرد و آبی را به عنوان مثال نام برد.

دوج چارجر (2)

روکش کروم در باک و اجزای فیبرکربنی بدنه برای چلنجر موجود شده است، درحالی‌که مشتریان چارجر نیز می­‌توانند روکش نیکل مشکی برای خروجی‌­های اگزوز و نوارهای وینیل روی سقف، کاپوت و در صندوق عقب را سفارش دهند.

رینگ‌های 20 اینچی در دو طرح متفاوت به رنگ کربنی براق یا خاکستری مات در زیر بدنه این دو خودرو نصب می­‌شود.

البته خودروساز آمریکایی برای جلوگیری از سردرگمی مشتریان این دو مدل، اقدام به معرفی دو پکیج Old School و Brass Funky کرده است. بدنه چلنجر Old School با رنگ سبز F8 و رینگ‌های کربن براق به همراه اجزای کروم روی بدنه معرفی شده، درحالیکه چارجر Brass Funky نیز با بسیاری موارد سفارشی از جمله رنگHellraisin برای پوشش بدنه همراه شده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

خودروهای قسمت جدید فیلم سریع و خشن/ سرعت با طعم خشم

10 مهاجم کم استهلاک جیب شما/ خودروهای اقتصادی اما گران!

جدیدترین نسخه دوج دورانگو SRT هل کت معرفی شد

آیا قدرت محصولات داج تنها در مسیرهای مستقیم بروز و ظهور می کند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی