پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سهمیه بندی بنزین-کارت سوخت

واریز سهمیه بنزین آذرماه به همراه سهمیه جبرانی

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: سهمیه جبرانی، همزمان با سهمیه آذرماه، در بامداد روز یکم آذرماه به کارت هوشمند سوخت شخصی دارندگان خودرو و موتور سیکلت واریز می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ساعت 24 امشب، نهمین مرحله واریز سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت ها‌ی ناوگان عمومی و شخصی در سال […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ آبان ۱۴۰۰

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: سهمیه جبرانی، همزمان با سهمیه آذرماه، در بامداد روز یکم آذرماه به کارت هوشمند سوخت شخصی دارندگان خودرو و موتور سیکلت واریز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ساعت 24 امشب، نهمین مرحله واریز سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت ها‌ی ناوگان عمومی و شخصی در سال 1400 به کارت سوخت این دسته از رانندگان انجام می‌شود.

گفتنی است؛ با توجه به حمله سایبری که اخیراً به سامانه هوشمند سوخت انجام شد، این سهمیه نسبت به ماه های گذشته دارای تفاوت هایی است زیرا هیئت وزیران یک سهمیه جبرانی را با قیمت هر لیتر هزار و 500 تومان در نظر گرفته است.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: سهمیه جبرانی، همزمان با سهمیه آذرماه، در بامداد روز یکم آذرماه به کارت هوشمند سوخت شخصی دارندگان خودرو و موتور سیکلت واریز می‌شود.

بر این اساس، سهمیه سوخت دارندگان وسایل نقلیه، هر ماه طبق جدول زیر واریز می‌شود.

سهمیه بنزین خودرو

بر اساس مصوبه هیئت وزیران، علاوه بر سهمیه ثابت شرح داده شده در جدول بالا، ساعت 24 امشب، سهمیه های جبرانی نیز طبق جدول زیر در کارت سوخت دارندگان وسایل نقلیه شارژ می شود.

بنزین جبرانی

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اثرات رانندگی با بنزین کم چیست؟

جایگاه های بنزین ارائه دهنده سوخت سهمیه ای در تهران + جدول

اختلال ایجاد شده هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت ایجاد نمی کند

علت کمبود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت چیست؟

تکذیب هرگونه افزایش قیمت حامل‌های انرژی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی