پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیونت شیلر

شرایط فروش فوری کامیونت شیلر بهمن دیزل اعلام شد

بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش ویژه کامیونت شیلر 6 تن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بهمن دیزل اعلام کرد فردا ساعت 10 صبح هفتم آذر ماه، فروش کامیونت شیلر 6 تن بدون کاربری آغاز می‌شود و تا ساعت 16 چهاردهم آذر ماه ماه یا تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ آذر ۱۴۰۰

بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش ویژه کامیونت شیلر 6 تن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بهمن دیزل اعلام کرد فردا ساعت 10 صبح هفتم آذر ماه، فروش کامیونت شیلر 6 تن بدون کاربری آغاز می‌شود و تا ساعت 16 چهاردهم آذر ماه ماه یا تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

بر این اساس کامیونت ۶ تن شیلر با قیمت 839 میلیون تومان و به ‌صورت نقدی در شرایط فروش فوری بهمن دیزل به فروش می رسد. فروش به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان می توانند از طریق وبسایت گروه بهمن (www.bahman.ir) اقدام کنند. تحویل این خودروها هفته آخر دی ماه اعلام‌ شده است.

در این روش فروش امکان ثبت نام تنها برای افراد بالای 18 سال و دارای گواهینامه معتبر مجاز است و صلح به غیر امکانپذیر نمی باشد.

گفتنی است کامیونت شیلر از یک پیشرانه کامینز بهره می‌برد و نسبت به رقبای خود سبک‌تر بوده، دید وسیع‌تر داشته و از همه مهم‌تر قیمت کمتری نیز دارد.

این کامیونت از سیستم ترمز بادى، ترمزABS، ابعاد قابل‌قبول براى انواع کاربرى و حداقل شعاع گردش ٦.٤٥ مترى بهره می‌برد.

این خودرو ۳۷۶۰ سی سی حجم موتور دارد که می‌تواند ۱۴۱ اسب بخار در ۲۶۰۰ دور در دقیقه تولید کند. پیشرانه این کامیونت ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا و مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر است. شاسی این کامیونت نردبانی و طول ۶۴۹۵ میلی‌متر، عرض ۸۵۰ میلی‌متر و ضخامت ۶ میلی‌متر است.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

کامیونت شیلر بهمن دیزل

انتهای پیام/

کامیونت فورس محصول جدید بهمن دیزل/ گسترش محصول برای پاسخ به نیاز کشور در دستور کار

خضری مدیرعامل بهمن دیزل و محمدی مدیرعامل سیبا موتور شد

رضایتمندی پرسی ایران گاز از قیمت و کیفیت محصولات سیبا موتور

اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن دیزل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی