پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل ماموت

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت سایپادیزل به مناسبت در گذشت بنیانگذار گروه صنعتی ماموت

در پی درگذشت زنده یاد بهروز فردوس صنعتگر و بنیانگذار گروه صنعتی ماموت، مدیرعامل شرکت سایپادیزل با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو متن این پیام به شرح ذیل است: «انا لله و انا اليه راجعون…» تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد حضور مردانی از جنس تلاش، غیرت و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ آذر ۱۴۰۰

در پی درگذشت زنده یاد بهروز فردوس صنعتگر و بنیانگذار گروه صنعتی ماموت، مدیرعامل شرکت سایپادیزل با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

متن این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا اليه راجعون…»

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد حضور مردانی از جنس تلاش، غیرت و افتخار آفرینی در عرصه های مختلف بوده است که بی تردید، یکی از شخصیت های برجسته صنعت این مرز و بوم و عرصه خودروسازی تجاری، کار آفرين بزرگ و نام آور زنده یاد «بهروز فردوس» بوده است.

فقدان این بزرگ مرد صنعت خودرو گرچه برای دوستداران و همکاران و علاقه مندان به ایشان باعث تألم و تأثر گردیده است. لکن، مسیری که وی عمر گرانبهای خویش را در جهت هموار نمودن آن سپری کرده، همواره شاهراه طلایی برای اعتلا و برافراشته نگاه داشتن پرچم صنعت این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب، ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد بهروز فردوس بنیانگذار فقید گروه صنعتی ماموت، از خداوند منان آمرزش و مغفرت برای آن فقید سعید و صبر و شکیبایی برای بازماندگان به ویژه خانواده محترم فردوس مسئلت دارم.

محمدحسن محمدزاده

مدیرعامل شرکت سایپادیزل

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی