پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن دیزل (14)

كاميونت (( فورس )) بهمن ديزل رسما رونمايي شد

كاميونت فورس محصول جديد گروه بهمن در كلاس ٦ تا ٨،٥ تن طي مراسمي با حضور نمايندگان وزارت صمت، مجلس شوراي اسلامي و گروه خودرو سازي بهمن به صورت رسمي رونمايي شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو بيوك علي مرادلو مديرعامل گروه خودروسازي بهمن در اين مراسم گفت: بهمن تعيين كننده ترين سازنده […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۰

كاميونت فورس محصول جديد گروه بهمن در كلاس ٦ تا ٨،٥ تن طي مراسمي با حضور نمايندگان وزارت صمت، مجلس شوراي اسلامي و گروه خودرو سازي بهمن به صورت رسمي رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

بيوك علي مرادلو مديرعامل گروه خودروسازي بهمن در اين مراسم گفت: بهمن تعيين كننده ترين سازنده بازار كاميونت در كشور است و حدود ٦٠ درصد بازار همواره در اختيار بهمن بوده است.

او افزود: بهمن ديزل طوري حركت مي كند كه محصولات جديد را در آينده به بازار ارائه مي كند و تاثيرات اين محصولات را در حوزه حمل و نقل كشور خواهيم ديد.

مديرعامل گروه بهمن ادامه داد: به زودي در بخش مسافربري هم با ورود به بخش اتوبوس سازي فعال خواهيم شد. زيرا حمل و نقل جاده اي عمده ترين روش در كشور است. در اين بخش براي همه جاي كار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: کامیونت فورس محصول جدید بهمن دیزل به بازار عرضه می شود

او تصريح كرد: در بهمن واحدي به نام خشنودي يا رضايت مشتريان تاسيس شده است كه ٢٤ ساعته در خصوص رضايت مشتريان در حال بررسي و پاسخگويي است. شعار اين واحد اين است كه ما يك خانواده هستيم.

حسين خضري مديرعامل بهمن ديزل نيز در ادامه با اشاره به ١٨ پروژه توسعه اي در بهمن ديزل گفت: در سال قبل بيش از ١١٠٠ دستگاه خودرو توليد كرديم و در سال جاري برنامه توليد تا ٢٥٠٠ دستگاه است كه در بخش باري و مسافري تعريف مي شود.

او ادامه داد: بهمن ديزل ميني بوس پگاسوز را نيز در برنامه دارد كه با قواي محركه ايسوزو ساخته مي شود و تا پايان سال ٣٠٠ دستگاه از اين خودرو به بازار عرضه مي شود.

خضري افزود: گيربكس به كارگيري شده در فورس با تكنولوژي ZF آلمان ساخته مي شود و توان تحمل ٥٥٠نيوتن گشتاور را دارد. بازه قدرت اين خودرو بسته به تُناژ از ١٤١ تا ١٥٤ اسب بخار است و گشتاور هم بين ٤٥٠ تا ٤٩١ نيوتن متر قرار دارد.

وي با اشاره به انواع كاربري هاي ساخت بهمن ديزل گفت: بيش از ١٠ نوع كاربري سازي در بهمن ديزل انجام مي شود. ضمن اين كه در در آينده يك كارگو بين ٤ تا ٥ تن را راهي بازار خواهيم كرد.

٨٠ دستگاه اول كه تا به امروز توليد شده است با قيمت ٩٤٩ ميليون تومان در مدل ٨.٥ تن در اختيار نمايندگي ها قرار گرفته است و از آذر ماه عرضه مي شود.

انتهای پیام/

شرایط فروش فوری کامیونت شیلر بهمن دیزل اعلام شد

بهمن دیزل همچنان پیشتاز کسب پنج ستاره کیفی در گروه خودروهای سنگین

رشد 55 درصدی تولید محصولات بهمن دیزل

کامیونM 75 NPR بهمن‌ دیزل به جمع خودروهای تجاری 5 ستاره پیوست

کامیونت فورس محصول جدید بهمن دیزل/ گسترش محصول برای پاسخ به نیاز کشور در دستور کار

رضایتمندی پرسی ایران گاز از قیمت و کیفیت محصولات سیبا موتور

اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن دیزل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی