پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانون جهانگردی

راه‌اندازی دفتر صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی در شهرک آزمایش

مدیر صدور اسناد و مدارک بین‌‌المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از راه اندازی دفتر جدید صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی راهور ناجا در شهرک آزمایش خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این دفتر در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شایسته به متقاضیان، فراهم آوردن بیش از […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۹ آذر ۱۴۰۰

مدیر صدور اسناد و مدارک بین‌‌المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از راه اندازی دفتر جدید صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی راهور ناجا در شهرک آزمایش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این دفتر در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شایسته به متقاضیان، فراهم آوردن بیش از پیش رفاه حال مشتریان، ارتقاء سطح کمی و کیفی همکاری‌ و تعامل فی‌مابین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور ناجا و کاهش ترددهای متقاضیان میان دفاتر و نمایندگی‌های صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی و پلیس راهور، راه اندازی می‌شود.

حوریوش عسکری با بیان این مطلب تصریح کرد: دفتر صدور گواهی‌ نامه رانندگی بین‌المللی در اسرع وقت در محل حوزه صدور گواهی‌نامه ملی در شهرک آزمایش تهران آغاز به کار خواهد کرد. متقاضیان دریافت گواهی‌نامه‌های رانندگی بین‌المللی یک یا سه ساله می‌توانند با در دست داشتن اصل گواهی‌نامه رانندگی ایرانی و همچنین تصویر گذرنامه و یک قطعه عکس 4*3 به این دفتر مراجعه کنند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان نماینده رسمی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) تنها مرجع صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی در ایران به‌ شمار می‌رود. متقاضیان دریافت گواهی‌ نامه‌ های رانندگی بین‌المللی توجه داشته باشند که بر اساس قانون اصلاح ماده 22 قانون حمل و نقل و عبور کالاهای خارجی از جمهوری اسلامی ایران و همچنین کنوانسیون‌های بین‌المللی 1968 وین و 1949 ژنو، وظیفه ارائه گواهی‌نامه‌های رانندگی بین‌المللی و سایر اسناد و مدارک بین‌المللی خودرو در ایران، تنها بر عهده كانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي است و مدارک صادر شده از سوی سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد وجاهت قانونی خواهد بود.

نام و مشخصات تمامی دفاتر مستقیم و نمایندگی‌های مجاز صدور اسناد و مدارک بین‌المللی رانندگی و خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تهران و سایر استان‌ها در بخش زیر منوی صدور اسناد در نشانی اینترنتی WWW.TACI.IR قابل مشاهده است.

با توجه به شرایط کرونا، هموطنان با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی https://idp.taci.ir می‌توانند بدون مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی‌ها برای دریافت گواهی‌نامه اینترنتی رانندگی بین‌المللی اقدام کنند.

انتهای پیام/

برگزاری رالی زنان با خودروهای تاریخی و موتورسیکلت‌های سنگین

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به اظهارات یک فرد غیر مسئول واکنش نشان داد

رژه وسیله های نقلیه تاریخی به مناسبت روز جهانی موزه

دوره جدید آموزش مهارت های رانندگی (به صورت رایگان)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی