پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت صنایع تولیدی کروز

نمایانگر همت و تلاش مدیران این مجموعه در ابعاد مختلف است

برای تقویت بنیان های ارزشمند صنعتی همچون کروز که در عرصه تولید قطعات خودرو و داخلی سازی آن پیشرفت زیادی داشته اند باید از هیچ حمایتی فرو گذاری نکرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عفت شریعتی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۰ آذر ۱۴۰۰

برای تقویت بنیان های ارزشمند صنعتی همچون کروز که در عرصه تولید قطعات خودرو و داخلی سازی آن پیشرفت زیادی داشته اند باید از هیچ حمایتی فرو گذاری نکرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عفت شریعتی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن نیز توسط نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

از سویی دیگر شریعتی با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این مجموعه بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های قطعه‌سازی کشور که طی این سال‌ها بخش عمده نیاز خودروساز و بازار برطرف کرده، هلدینگ صنایع کروز بوده است. این گروه همواره بر داخلی‌سازی قطعات تاکید داشته است.

گفتنی است؛ شرکت صنایع تولیدی کروز در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو که آبان ماه سال جاری برگزار شد؛ از یازده مجموعه قطعه پیشرفته جدید خود که توسط مهندسان کشور بومی سازی شده را رونمایی کرد.

حضور بانوان توانمند در کروز، می تواند برای بخش های خصوصی و دولتی الگو باشد

عفت شریعتی کوهبنانی عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شوراس اسلامی با ابراز خرسندی نسبت به بازدید از دو شرکت بهمن موتور و صنایع تولیدی کروز گفت: نکته قابل توجه اینکه، امروز عظمت جمهوری اسلامی ایران در قدرت برنامه ریزی صنعت و اقتصاد است و مجموعه کروز به عنوان یک مجموعه گران سنگ نمایانگر همت، تلاش و از خودگذشتگی مدیران و متولیان این مجموعه در ابعاد مختلف به شمار می رود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به فرمایش رهبر انقلاب و شعار سال با نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، باید برای تقویت بنیان های ارزشمند صنعتی همچون کروز که در عرصه تولید قطعات خودرو و داخلی سازی آن پیشرفت زیادی داشته اند از هیچ حمایتی فرو گذاری نکرد.

عضو کمیسیون اقتصادی با تاکید بر ضرورت تقویت تولید، توجه به اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، تصریح کرد: هر 3قوه اعم از مجریه، قضاییه و مقننه باید برای این مهم تلاش کنند و نمایندگان ملت نیز در چارچوب رکن قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین بالاخص قوانین حمایت از تولید را در دستور کار قرار دهند و با حمایت سران قوا مشکلات صنعتگران حل و فصل شود.

شریعتی به حضور بانوان در شرکت صنایع تولیدی کروز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همیشه نقش زنان در عرصه های علمی، صنعتی و تولیدی تاثیر گذار بوده است؛ حضور بانوان توانمند در مجموعه اثر گذاری همچون کروز می تواند برای سایر بخش های خصوصی و دولتی الگو باشد.

انتهای پیام/

نگاه به بخش خصوصی عزتمدانه نیست

تلاش شرکت کروز در تولید قطعات پیشرفته کاملا نمود داشته است

نقش اثرگذار کروز در صنعت قطعه سازی کشور

با همت قطعه سازانی همچون کروز می توانیم آینده خودرو را تضمین کنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی