پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار لوازم یدکی

قطعات یدکی و مصرفی وسایل نقلیه در تهران رهگیری می شود

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران، از اجرای فاز اول طرح رهگیری و شناسه دارکردن قطعات یدکی کمک فنر و باطری خودرو با هدف جلوگیری از قاچاق و عرضه کالاهای بی کیفیت در سطح بازار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید محمدی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۴ آذر ۱۴۰۰

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران، از اجرای فاز اول طرح رهگیری و شناسه دارکردن قطعات یدکی کمک فنر و باطری خودرو با هدف جلوگیری از قاچاق و عرضه کالاهای بی کیفیت در سطح بازار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید محمدی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران گفت: کلیه وارد کنندگان و تولید کنندگان کالای مشمول، موظف هستند برای ورود کالا به زنجیره تجاری کشور، متناسب با مجوز فعالیت خود در سامانه جامع تجارت نسبت به اخذ و نصب شناسه رهگیری اقدام کنند.

وی افزود: نصب برچسب یا درج شناسه رهگیری برای کلیه کالاهای وارداتی و تولیدی به صورت قابل رویت و با رعایت قواعد مندرج در دستورالعمل بر روی بدنه کالا یا بسته بندی و ضمانت نامه کالا از تاریخ ابلاغ الزامی است.

محمدی پور با اشاره به فرصت 2ماهه به تولید کنندگان و واردکنندگان نسبت به اخذ و نصب کد رهگیری ،ادامه داد: اعضاء زنجیره تامین این کالاها درسطح بازار و انبار موظف هستند حداکثر تا چهار ماه از خرید و فروش ،نگهداری و انبار کردن کالاهای فاقد شناسه خودداری کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران هدف ازاجرای این طرح را جلوگیری از قاچاق کالا و عرضه کالاهای بی کیفیت درسطح بازار عنوان کرد.

کشفیات قاچاق در حوزه لوازم یدکی خودرو در سال 97 به میزان یک‌هزار و 635 میلیارد ریال و سال گذشته چهار هزار و 311 میلیارد ریال بود که رشد 63 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

جدیدترین قیمت لوازم برقی سمند و دنا + جدول

جدیدترین قیمت لوازم موتور جک S5 در بازار

رشد 15 درصدی قیمت قطعات یدکی وارداتی خودرو

20 درصد لوازم یدکی خودرو بازار بی کیفیت است!

جدیدترین قیمت لوازم موتور پژو 206 در بازار + جدول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی