پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن (2)

گروه بهمن در سال آینده مدرن ترین اتوبوس شهری ۱۲ و ۱۸ متری را عرضه می کند

گروه بهمن که با شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری را دارا است، امسال تصمیم دارد تا بازار محصولات خودرو را گسترش دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه بهمن که با شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱ دی ۱۴۰۰

گروه بهمن که با شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری را دارا است، امسال تصمیم دارد تا بازار محصولات خودرو را گسترش دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه بهمن که با شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری را دارا است، امسال تصمیم دارد تا بازار محصولات خودرو را گسترش دهد و تا اوایل سال آینده با تولید انبوه مدرن ترین اتوبوس شهری ۱۲متری و پس از آن ۱۸ متری که بسیار مجهز و از تکنولوژی روز دنیا برخوردار هستند، به بازار اتوبوس های شهری و برون شهری وارد کند و در صورت مساعد بودن زیر ساخت ها، تا سال 1402 اتوبوس های برقی نیز به محصولات بهمن اضافه خواهد شد.

گروه بهمن در حاشیه پنجمین نمایشگاه حمل نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مورد محصولات جدید حوزه شهری و بین شهری اعلام کرد که در اوایل سال آینده دو اتوبوس جدید شهری 12 متری پیشرفته و مدرن و پس از آن اتوبوس 18 متری مدرن، بی رقیب و متفاوت تولید و آماده عرضه خواهد بود. این اتوبوس ها بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی و آپشن هایی است که رفاه حال مسافران، سالمندان و معلولان در آن به طور کامل لحاظ شده است. لازم به ذکر است ظرفیت تولید در حوزه اتوبوس سالانه 1500 دستگاه است.

انتهای پیام/

بازدید معاون اجرایی رییس جمهور از غرفه گروه بهمن

ایجاد تحول در ناوگان حمل و نقل با استفاده از ظرفیت گروه بهمن

نقش آفرینی گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

از بخش خصوصی تولید کننده خودرو های تجاری انتظار تامین ناوگان حمل نقل کشور را داریم

خودروهای تجاری بهمن در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی