پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوییک آر پارس خودرو

کوییک پارس خودرو 4 ستاره شد

طبق گزارش کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودرو کوئیک تولید شرکت پارس خودرو چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داد . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محصول کوییک تولید شده در شرکت پارس خودرو در گزارش کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آبان ماه توانست چهار ستاره کیفی را […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۶ دی ۱۴۰۰

طبق گزارش کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودرو کوئیک تولید شرکت پارس خودرو چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داد .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محصول کوییک تولید شده در شرکت پارس خودرو در گزارش کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آبان ماه توانست چهار ستاره کیفی را کسب کند.

شرکت خودروسازی پارس خودرو با توجه به سابقه درخشان در تولید محصولات باکیفیت همیشه نشان داده است توان تولید هر گونه محصولی حتی با بالاترین سطح کیفی و استانداردرا داراست و این را با کارنامه تولید بیش از ۵ دهه خود میتواند به اثبات برساند از تولید ماکسیما، مگان، شورولت، بیوک گرفته تا رنو و برلیانس که هر کدام سندی است بر تولید با کیفیت محصولات این مجموعه و اهداف آن در مسیر تولید با کیفیت و ارج نهادن به انتخاب مشتریان ابن خودروساز .

پارس خودرو با ورود کوییک دو ستاره و در اختیار گرفتن این پلتفرم از شرکت مادر یعنی سایپا و با اعمال تغییرات و بهینه کردن این محصول نشان داد کماکان بر شعار خود درخصوص کیفیت و عرضه محصول با کیفیت پا برجاست .

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت، بخش عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی خودروها در کشور را برعهده دارد.

این شرکت نتایج این ارزشیابی را ضمن مقایسه با اهداف کیفی تعیین شده برای هرخودرو، براساس جدول سطوح کیفیت و حدود مجاز مصوب نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. گزارشی که از این بررسی‌ حاصل می‌شود را هرماه به وزارت صمت ارائه می‌کند. فرآیند ارزشیابی کیفی خودروها به منظور آگاهی از تمام ایرادات موجود در خودرو به وسیله هدایت آدیت به کشف عیوب عملکردی و تاثیر حداکثری ایرادات ایمنی طراحی شده است.

انتهای پیام/

عرضه مستمر خودرو به بازار در «سه‌شنبه‌ های سایپایی»/ سایپا تا پایان سال هر هفته سه‌شنبه طرح فروش دارد

جدیدترین قیمت های لوازم موتور و گیربکس کوییک و ساینا

حالا با کمتر از 200 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟

هزینه نقل و انتقال سند کوییک

بهبود ۲۰ درصدی سطح كيفیت محصولات سايپا/ افزایش هفت ستاره جدید کیفی به خودروهای سایپا

کسی که نیاز واقعی دارد خودرو بخرد/ تلاش شورای رقابت برای قیمت گذاری منصفانه خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی