پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان کیکس (1)

معرفی نیسان کیکس مدل 2022

شرکت نیسان به تازگی از ارزان ترین شاسی بلند خود نیسان کیکس مدل 2022 رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت نیسان اقدام به اعلام قیمت جدید ارزان‌ترین شاسی­‌بلند ساخت خود یعنی کیکس کرده است. این خودرو که در سال 2022 با سه تریم S , SV و SR و همچون قبل به […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ دی ۱۴۰۰

شرکت نیسان به تازگی از ارزان ترین شاسی بلند خود نیسان کیکس مدل 2022 رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت نیسان اقدام به اعلام قیمت جدید ارزان‌ترین شاسی­‌بلند ساخت خود یعنی کیکس کرده است. این خودرو که در سال 2022 با سه تریم S , SV و SR و همچون قبل به صورت دیفرانسیل-جلو عرضه می­‌شود، در ارزان‌ترین تریم یعنی S قیمتی برابر با 20,875 دلار دارد که صد دلار گران‌تر از مدل سال قبل است. قیمت دو تریم بالاتر این خودرو یعنی SV و SR نیز به ترتیب 22,725 و 23,425 دلار اعلام شده است.

نیسان کیکس که برای جلب نظر مشتریان جوان طراحی شده، به صورت استاندارد به اندروید اتو، اپل کارپلی، سرویس‌های نیسان کانکت و سامانه ایمنی Safety Shield 360 نیسان مجهز شده است. از بین تجهیزات ایمنی سامانه مذکور می­‌توان به هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از پشت، پایش نقطه کور، دستیار نوربالا و ترمز خودکار در حرکت به عقب اشاره کرد.

نیسان کیکس (2)

نیسان کیکس در تریم S به نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز شده است، که در تریم‌های بالاتر به نمونه 8 اینچی لمسی ارتقاء می‌­یابد. در دو تریم SV و SR یک نمایشگر 7 اینچی نیز در مقابل چشمان راننده قرار گرفته که در تریم SR قابلیت نمایش تصویر دوربین 360 درجه را نیز دارد. اگر پکیج پرمیوم را برای این تریم سفارش دهید، موارد بیشتری شامل سیستم صوتی Bose با 8 بلندگو، روکش پریما-تکس صندلی­‌ها، گرمکن صندلی­‌های جلو، نیسان کانکت با هات‌اسپات وای‌فای و غیره را نیز تحویل می­‌گیرید.

نیسان کیکس در تمام نسخه­‌ها به پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 122 اسب­‌بخار قدرت و 155 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده CVT به چرخ‌های جلو انتقال می­‌دهد. مصرف ترکیبی این خودرو براساس اعلام سازنده 7.12 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

نیسان کیکس (3)

نیسان کیکس در بازار جهانی با رقبایی همچون کیا سول، هیوندای ونیو، هوندا HR-V و تویوتا C-HR روبرو شده که از میان همه این‌ها، بیشتر به محصول هیوندای نزدیک است. هیوندای ونیو هم به موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با 121 اسب­‌بخار قدرت و 154 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده و با قیمت 20,125 دلار به فروش می‌­رسد، که 750 دلار ارزان‌تر از نیسان کیکس است.

البته مصرف سوخت متوسط رقیب کره‌­ای کمی بیشتر از کیکس و برابر با 7.58 لیتر در صد کیلومتر است. نمایشگر 8 اینچی لمسی و گرمکن صندلی‌­ها، تجهیزات تریم پایه هیوندای ونیو است، که در کیکس مشاهده نمی­‌شود. به هرحال این دو خودرو به عنوان ارزان‌ترین کراس‌­اورهای صفر کیلومتر قابل خرید در ایالات متحده شناخته می­‌شوند.

انتهای پیام/ منبع: باما

نسخه کراس اوور نوت نیسان هم معرفی شد

پرده برداری از نیسان سنترا 2022

10 چهره تاریخ ساز صنعت خودرو جهان در سال 2020 را بشناسید!

ارزان ترین خودرو در آمریکا چه قیمتی است؟

آشنایی نیسان روگ 2021

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی